کد خبر 1415290
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
بازنشستگان

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری ۱۲میلیون تومانی در فیش حقوقی مرداد ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و موظفین این صندوق، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری ۱۲میلیون تومانی در فیش حقوقی  مرداد ماه ۱۴۰۱  بازنشستگان و موظفین این صندوق، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله اعلام می نماید، بنا به مصوبات شورای پول و اعتبار، وصول کارمزد سالانه وام های قرض الحسنه متفاوت از تسهیلات عادی بوده و می بایست درماه اول و اولین ماه سال های آتی شامل ماه سیزدهم و بیست و پنجم از گیرنده تسهیلات، دریافت شود.

برهمین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه بازنشستگان عزیز، کارمزد سالانه را در مبلغ اقساط ماهانه تقسیط نموده و طی ۳۶ ماه از حقوق و مزایای دریافت کنندگان وام کسر و به بانک صادرات واریز کرده که در نتیجه، این امر باعث افزایش مبلغ به میزان ۵ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به اقساط قبلی شده است.

بدیهی است که در حال حاضر محاسبه اقساط ماهانه مرداد ماه ۱۴۰۱ برای کلیه تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی، وفق ضوابط قانونی  فوق الذکر اصلاح گردیده و اقساط بازپرداخت اصلاح شده با احتساب تقسیط کارمزد سالانه از حقوق بازنشستگان تا تسویه کامل ماهانه کسر خواهد شد.

بر اساس این گزارش مبلغ کارمزد همان ۴ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به بانک صادرات ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد اسماعیل زاده GB ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    محمد اسماعیل زاده وام‌ ضروی بازنشستگان کشوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس