کد خبر 1415172
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
خط و نشان مجیدی برای رقبای اماراتی زیر سوال رفت+فیلم

هواداران اتحاد کلباء اظهارات سرمربی ایرانی خودشان را غیرمنطقی دانستند.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در اولین گام خود در لیگ امارات با اتحاد کلباء نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند و مقابل البطائح تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در همین رابطه یکی از هوادارام اتحاد کلباء در مصاحبه با شبکه «شارجه» امارات مجیدی را خطاب قرارداد و گفت: من نمی خواهم ارزش برد البطائح را کم جلوه کنم. به آنها به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. آنها تازه به لیگ برتر صعود کردند و یک نتیجه عالی کسب کردند.

وی  با انتقاد و خط و نشان برای مجیدی ادامه داد: اما ما انتظار داشتیم اتحاد کلباء با جذب این لژیونرها نتیجه مطلوب را کسب کند. فرهاد مجیدی بداند  باید با این مهره ها برنده می شد ولی این اتفاق نیفتاد.

مجیدی قبل از آغاز لیگ گفته بود که در ۳ بازی اول برنده خواهد شد. شکست او در اولین گام به خاطر این مصاحبه فشارها را روی سرمربی سابق استقلال زیاد کرده است.

همچنین دیگر هوادار اماراتی درباره این حرف مجیدی و خط نشان سرمربی ایرانی تیمشان، گفت: حرف های مجیدی قبل از آغاز لیگ مبنی بر کسب ۹ امتیاز در ۳ بازی اول فصل غیرمنطقی بود چون نمی توان هیچ بازی ای را آسان دانست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ارتش سرخ IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    1 1
    عاقبت شومن بازی و لاف زنی همینه . فکر کرد انجا هم ایرانه که با کمک سردار بازی ها را می برد. خواهید دید که تا نیم فصل دوام نخواهد اورد. و دست پا درازتر دوباره به کیسه برمی گردد.اگر مربی بین المللی کیسه اینه من دیگه فوتبال نگاه نمی کنم.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      1 1
      این شومن لاف زن چه کرده با اررررررررررتش سرخ شده.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      1 0
      چرا توهین میکنی؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس