کد خبر 1414944
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
اعدام

وزارت داخلی و امنیت ملی در نوار غزه، از اعدام پنج مجرم از جمله دو جاسوس رژیم صهیونیستی در صبح امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز (یکشنبه، ۴ سپتامبر)، از اعدام پنج نفر از جمله دو جاسوس رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، وزارت داخلی و امنیت ملی در نوار غزه، صبح امروز حکم اعدام پنج متهم از جمله دو جاسوس برای رژیم صهیونیستی را اجرا کرد.

بر اساس این بیانیه، از این پنج متهم سه نفر به جرم قتل و دو تن به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی اعدام شدند. متهمان طبق تشریفات دادرسی در دادگاه محلی، محکوم شدند و حق کامل دفاع به آنها داده شد.

بر اساس این گزارش، متهم «ن.أ» متولد، ۱۹۷۸ از ساکنان شهر غزه بود که در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۰۹ به اتهام جاسوسی برای طرف‌های معاند خارجی طبق ماده ۱۳۱ قانون مجازات انقلابی فلسطین مصوب ۱۹۷۹ میلادی، دستگیر شد. وی از سال ۲۰۰۱ با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط بود و اطلاعات لازم برای ترور و به شهادت رساندن شهروندان فلسطینی را در اختیار افسران جاسوسی اسرائیل قرار می‌داد که امروز حکم اعدام وی با تیرباران اجرا شد.

جاسوس دوم، با نام اختصاری «خ.س»، متولد ۱۹۶۹ از ساکنان خانیونس است که در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۵ به همین اتهام دستگیر شد. وی از سال ۱۹۹۱ با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط بود و کلیه اطلاعات مربوط به مردان مقاومت، مکان‌های سکونت و کار آنها، مکان‌های شلیک موشک‌ها و کارگاه‌های تولید موشک‌ها ...را در اختیار دشمن قرار داده بود که صبح امروز با طناب دار، اعدام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسرخاله IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 0
    اولی 9 سال و دومی 24 سال اطلاعات داده بود!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس