عبور از عرض آزادراه کرج - قزوین باز هم قربانی گرفت

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: عبور یک عابر پیاده از عرض آزادراه کرج - قزوین در محدوده هشتگرد باعث مرگ وی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: ساعت ۴ بامداد روز گذشته خبری مبنی بر برخورد یک خودرو سواری با عابر پیاده در آزادراه کرج-قزوین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه در حوالی خروجی هشتگرد اعزام شدند.

وی افزود: مأموران به محض رسیدن به محل حادثه متوجه شدند که یک عابر پیاده در حال عبور از عرض آزاده راه بوده که ناگهان با یک سواری برخورد کرده و در دم جان خودش را از دست داده است.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: با حضور عوامل اورژانس فوت نامبرده تأیید، در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع ذی‌ربط ارسال شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را ورود عابر پیاده به منطقه آزادراهی اعلام کرده‌اند.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز هشدار می‌دهیم که به هیچ وجه به صورت پیاده وارد حریم آزادراه نشوند تا جان خود و دیگران را با خطر روبرو نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    4 0
    من حدود ۱۲ یا ۱۳ سال پیش بعد از خروج از مترو وردآورد چون دیر وقت بود و هیچ وسیله نقلیه ای برای جابجایی ما به داخل شهر نبود، مجبور شدم از عرض اتوبان تهران کرج عبور کنم، نگاه کردم دیدم نزدیک ترین ماشین حداقل ۱۰۰ متر ازم فاصله داره بعد خیالم راحت شد گفتم تا من رد شم این بهم نمی رسه اما هنوز وسط بزرگاه نرسیده دیدم ماشین چند قدمی منه خلاصه خدا رحم کرد و معجزه وار رد شدم، منظورم داستان سرایی نبود خواستم بگم که اتوبان با خیابون خیلی فرق داره و آدمو فریب میده خیلی مواظب باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس