هدیه ویژه رهبر انقلاب به کاروان اربعین محله‌های کم‌برخوردار+عکس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهداء چفیه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران اربعین کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان 2020 محله گفت: 10 هزار نفر از جوانان شیعه و سنی همراه با این کاروان به زیارت اربعین مشرف شدند.

به گزارش مشرق، علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با اشاره به اعزام کاروان رهسپاران عصر ظهور به پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: امسال پس از شناسایی زائران کم‌برخودار که مشتاق تشرف به پیاده‌روی اربعین بودند، کاروان «رهسپاران عصر ظهور ـ جوانان ۲۰۲۰ محله» را راه‌اندازی و دهم شهریورماه ۱۰ هزار نفر از افراد کم‌تر از ۳۰ سال ساکن محله‌های کم‌برخوردار سراسر کشور را به پیاده‌روی اربعین اعزام کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر به زیارت اربعین مشرف شدند، افزود: ۶۲ درصد جوانان کاروان اعزامی به پیاده‌روی اربعین، زیارت‌اولی هستند. همچنین یک هزار و ۳۰۰ نفر از اعضای کاروان را برادران افغانستانی تشکیل می‌دهند.

قائم مقام وزیر کشور در امور توانمندسازی محله‌های کم برخوردار با اشاره به اینکه افراد کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله به صورت همزمان از مرزهای مهران و شلمچه وارد عراق شده‌اند، تصریح کرد: برای این کاروان برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده است که این کاروان پس از زیارت حرم امام علی علیه‌السلام در نجف اشرف به مدت سه روز تا کربلا پیاده‌روی می‌کنند و به زیارت سیدالشهدا علیه‌السلام مشرف خواهند شد. در کربلا نیز ۲ روز اقامت خواهند داشت. البته در مسیر هم فعالیت‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که ۲ تجمع بزرگ در کربلا و نجف از جمله آنهاست.

هدیه رهبر انقلاب به کاروان اربعین محله‌های کم‌برخوردار+عکس

آقامحمدی به هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان۲۰۲۰ محله اشاره کرد و افزود: به منظور مشخص شدن اعضای این کاروان و همراهی آنها در گروه‌های متمرکز، همه اعضای کاروان کلاه‌های یکسان دارند. همچنین چفیه اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آنها داده شده است.

کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله از سوی ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار که ۲ هزار و ۲۰ منطقه از شهرستان‌های کشور را در بر می‌گیرد، تشکیل شده است. اعضای کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله اولویت اصلی خود را تلاش برای ظهور حضرت حجت(عج) قرار داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اصغر IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 0
    چرا اسم کاروان 2020هستش چرااسم اسلامی نگذاشتن کاروانهای کربلا باید اسلامی باشد نه اسامی غربی وحتی حروف غربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس