کد خبر 1414664
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی

بنچمارک آنتوتو بار دیگر بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به تست گذاشته و لیست سریع ترین گوشی اندرویدی ماه آگوست(۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) را منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، در ادامه سریع ترین گوشی های بنچمارک آنتوتو را بررسی خواهیم کرد.


آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه را منتشر کرده است. در این ماه گوشی های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده‌اند. باید به این نکته اشاره کرد که کوالکام تراشه Snapdragon ۸ Gen ۲ را زودتر از پیش‌بینی و تا دو ماه دیگر به بازار خواهد فرستاد.

۱۰ گوشی اول از لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه به دستگاه‌های مجهز به تراشه پرچم‌دار کوالکام اختصاص دارد. می‌توان مشاهده کرد که گوشی‌های مجهز به تراشه Dimensity ۹۰۰۰ دیگر در این لیست جایی ندارند.

سریع ترین گوشی های ماه آنتوتو

در لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه آگوست بنچمارک آنتوتو، گوشی Asus ROG Phone ۶ یک پله صعود کرده و پشت سر Red Magic ۷S در رتبه دوم قرار گرفته است. گوشی Red Magic ۷S Pro نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و جای iQoo ۱۰ Pro را گرفته است.

لیست سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی

دیگر گوشی‌های حاضر در لیست سریع ترین گوشی های اندرویدی ماه آنتوتو به ترتیب Xiaomi ۱۲S Pro ،Moto X۳۰ Pro، iQoo ۱۰ ،Legion Y۷۰ و Xiaomi Mix Fold ۲ هستند

آنتوتو قدرتمندترین گوشی های بالا رده و میان رده آگوست ۲۰۲۲ را نیز معرفی کرده است. تقریباً همه گوشی های حاضر در لیست بالا رده به تراشه‌های مدیاتک مجهز هستند. Realme GT Neo۳ رتبه نخست را در اختیار دارد و Vivo S۱۵ Pro در رده دوم قرار گرفته است. رتبه سوم نیز به +Note ۱۱T Pro اختصاص یافته است.

در لیست سریع ترین گوشی های میان رده نیز iQoo Z۵ مجهز به پردازنده Snapdragon ۷۷۸G در رتبه نخست قرار گرفته است. گوشی‌های Oppo Reno۸ و Civi ۱S نیز رده‌های بعدی جای دارند.

لیست سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس