کد خبر 1414567
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
ایجاد کانال‌های نامتعارف در شبکه شاد توسط هکرها

وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه «شاد» تعطیل نمی‌شود و به عنوان مکمل آموزش و تربیت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش در سال تحصیلی جدید، حضوری است، اظهار کرد: مدارس کشور از دوم مهر بازگشایی می‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه می‌روند.

وی در خصوص فعالیت شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، گفت: شاد تعطیل نمی‌شود و به عنوان مکمل آموزش و تربیت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوری تأکید کرد: شبکه شاد در ایام کرونا نقش بسیار پررنگی ایفا کرد و زحمت زیادی برای آن کشیده شده است و قرار نیست فعالیت‌هایش متوقف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    حضوری شده
  • معلم زیر پتو IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 3
    کاش این شاد و آموزش مجازی همچنان ادامه داشت، من بدجوری عادت کردم مجازی کلاس برگزار کنم، زحمتش هم کمتره هزینه رفت و آمد هم نداریم
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      3 0
      ۳۰ سال سابقه تدریس دارم ۲۸ سال خدمت یک طرف دو سال مجازی و اضطراب و استهلاک و خستگی اش یک طرف! با تمام وجود خوشحالم که از اول مهر حضوری کلاسها برگزار میشود! نه من همه همکارانی که من میشناسم همین نظر را دارند!
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      1 0
      اينهايي كه با گوشه و كنايه به معلمان و توهين به اين قشر تعطيلي دوساله را به رخ انها ميكشند!! لحظه اي فكر كرده اند ايا دو سال مجازي خواست و اراده معلمان بوده!؟؟ سياست كل كشور بر اين قرار گرفت و معلمها با كمترين امكانات مجبور به كاري شدند كه اصلا به ان عادت نداشتند و راحت نبود! هموطن زير پتو!! كسي كه معلمي را انتخاب كرده هرگز اهل خوابيدن تا لنگ ظهر و خانه نشيني نيست اين را بپذير!!! من در طول خدمتم خيلي از روزها بچه هاي كوچكم را در حال تب و بيماري در خانه گذاشتم و به كلاس رفتم چون نميشد ٤٠دانش اموز را بدون معلم گذاشت اما همسرم كه كارمند است به راحتي مرخصي ميگرفت و جور مرا ميكشيد! اينها واقعيتهاي شغل معلمي است كه هرگز اشكار نميشه!!! بماند كه با حال بيماري به مدرسه رفتن براي معلمها كاري عادي است چون معلمي حتي مرخصي استعلاجي هم ندارد!!!!يعني وجدانت نميپذيرد يك كلاس را يك روز بدون معلم بگذاري! خصوصا در مقطع ابتدايي!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس