اوکراین

روسیه اعلام کرد از زمان آغاز عملیات ویژه در اوکراین بیش از ۳ هزار مزدور خارجی کشته شده اند.

به گزارش مشرق، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفت از زمان آغاز عملیات ما در اوکراین بیش از سه هزار مزدور خارجی در این کشور کشته شده اند.

وی ضمن اعلام این خبر افزود تلاش نیروهای اوکراینی برای ضد حمله در محور نیکلایف و دیگر مناطق جنوبی برای آن است که به غرب نشان دهد قدرت مقابله با روسیه را دارد.

شویگو همچنین از خسارات سنگینی که ارتش اوکراین متحمل شده است سخن گفت. نیروهای اوکراینی بخصوص هنگام تلاش برای ایجاد این توهم که قادر به مقابله با نیروهای روسیه هستند خسارات سنگینی متحمل شده اند که آخرین این تلاش‌ها که البته همچنان ادامه دارد دو روز پیش بود که با شکست روبرو شد.

وی افزود: نیروهای روسیه مراکز فرماندهی و موشک اندازها و تانک‌ها و همه امکانات و تجهیزاتی را که می‌توانست تغییراتی در میدان ایجاد کند بخصوص تجهیزات نظامی را که ناتو برای اوکراین ارسال کرده است که شاهد تجهیزات زرهی و تانک‌های لهستانی و انگلیسی و آلمانی می‌شود هدف قرار دادند. این تجهیزات هر روز هدف قرار می‌گیرند تا ارتش روسیه پیشروی‌های هر روزه خود را بخصوص در محورهای جنوبی تثبیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    6 0
    میدان اوکراین صحنه ی نبرد نیروهای نیابتی است همانگونه که در سوریه و عراق شاهد بودیم.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 3
    خود روسيه مزدور و متجاوزه
  • NL ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 1
    اینطوری که شما آمار میدید ، جمعیت اوکراین الان منفیه ، روسیه داره با ارواح می‌جنگنه :) کل داوطلبان که خود روسیه اعلام کرد برای اوکراین می‌جنگند زیر ۴۰۰۰ نفر بودند که به گفته خود روسیه بیش از نصفشون فرار کردند!!! احتمالا داوطلبان زایمان داشتند ....
  • محمدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    4 2
    آماری هم از کشته های روسیه متجاوز بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس