تبریک فرمانده کل ارتش در کسب رتبه برتر وزارت دفاع

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر آشتیانی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام او به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

با گرامیداشت هفته دولت و با درود به روح مطهر شهیدان به ویژه رجایی و باهنر؛ کسب رتبه برتر وزارت دفاع در بین دستگاه‌های اجرایی کشور در شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی را که با مدیریت جهادی و مخلصانه جنابعالی و همت همکاران، متخصصان و دانشمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست آمده است تبریک عرض می‌کنم.

این افتخار که در سایه خدمتگزاری و مدیریت جهادی به عنوان شاخص دولت مردمی به دست آمده، برگ زرینی دیگر در تاریخ درخشان نیروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام عزیز، میهن و ملت سرافراز ایران است.

اینجانب تداوم توفیفات جنابعالی و مجموعه وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح را در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و تحت هدایت مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس