بورل: امیداورم طی چند روز آینده توافق نهایی احیای برجام صورت گیرد

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که امیدوار است در چند روز آینده توافق نهایی در مورد احیای برجام صورت گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه طی سخنانی گفت:  امیدواریم به زودی توافقی برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک در مورد پرونده هسته‌ای ایران در میان طرف‌های موجود منعقد شود.

بورل گفت انتظار دارد طی چند روز آینده این توافق نهایی شود.

وی گفت: در روزهای گذشته با همه طرف‌های موجود گفتگو کردم و نظراتی هم از طرف‌های ایرانی و آمریکایی دریافت کردم که همگی را منطقی ارزیابی کردم.

بورل که در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود، افزود: فکر می‌کنم یک زمینه مشترک وجود دارد که نگرانی‌های همه را در نظر گرفته و امیدوارم این شتاب در روزهای آینده به توافق نهایی منجر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • DE ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    جوزپ بورل گفت که امیدوار است در چند روز آینده توافق نهایی در مورد احیای برجام صورت گیرد چون اوضاع اقتصادی و اوضاع نفت و گاز و انرژی در اروپا و امریکا به حد انفجار داره میرسه. الهی من قربون اون نفت و گازتون برم فدای معادنتون بشم تو را خدا بیاین باز داخل برجام تا ما بتونیم کنترلتون کنیم تا ما باز بتونیم یه چماق برجامی بگیریم بالا سرتون زندگیتون را شرطی نگه داریم وطنفروشها و غربگداها و جاسوسها و هابی ها منظور بهایی ها و اصلاح طلبکارها را بریزیم سرتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس