کد خبر 1413762
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کشف۱۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در اردستان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و ضبط ۱۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در اردستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، با منهدم شدن دو باند قاچاق مواد مخدر، مقدار یکهزار و ۴۲۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

او با اشاره به جزییات دستگیری این دو باند اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان‌های نایین و اردستان موفق شدند، دو باند قاچاق و حمل مواد مخدر را که از شرق و جنوب کشور به تهران در حال حرکت بودند را شناسایی منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در عملیات اول نزدیک به ۷۲۰ کیلوگرم تریاک، ۲۵۰ کیلوگرم شیشه و مواد صنعتی، ۵۳ کیلوگرم مرفین و ۴۸ هزار قرص و ۲۵ لیتر شربت متادون کشف شد.

او اظهار داشت: همچنین در عملیات دوم ۴۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و در مجموع از این دو باند مقدار یکهزار و ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

سردار میر حیدری اظهار داشت: در پنج ماهه گذشته سال جاری بیش از ۱۴ تن کشفیات مواد مخدر داشته و امیدواریم با برنامه ریزی، هوشمند سازی ورودی‌های استان و تقویت آن در نیمه دوم سال، در جلوگیری از ورود مواد مخدر نسبت به نیمه اول سال موفق‌تر باشیم.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان، مصمم به کنترل کویر و در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد بسیار قاطع و بازدارنده خواهد داشت.

او با بیان اینکه جوانان سرمایه اصلی این مملکت هستند، تاکید کرد:هدف دشمن از بین بردن آنهاست تا قوه محرک و پیشرفت کشور را مختل کند، لذا از خانواده‌ها درخواست هوشیاری بیشتری در این خصوص داریم.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    0 0
    یک تن وچهارصدوپنجاه کیلوگرم مخدر
    • ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      یک تن و چهارصد و بیست کیلو همین مقدار اگر در اروپا کشف شده بود می گفتند یک محموله عظیم مواد مخدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس