کد خبر 1413663
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
داعش

معاون عملیاتی رئیس ستاد سازمان الحشد الشعبی عراق از شکار سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش در استان نینوای این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، "یاسر حسین"معاون عملیاتی رئیس ستاد سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که یگان مشترک اطلاعات و عملیات  الحشد الشعبی در استان نینوا به همراه سه تیپ الحشد الشعبی توانستند با ایجاد کمین در منطقه ابوسیف در نزدیک مرکز ایست و بازرسی العرقب در جنوب شهر موصل مرکز استان نینوا پنج تروریست از جمله به اصطلاح "والی بخش نینوا" در گروه داعش را به هلاکت برسانند.

وی افزود: این عملیات در دو مرحله انجام شد، در مرحله اول چهار داعشی کشته و یک نفر دیگر در حال فرار دستگیر شد. این فرد در بازجویی به وجود سه مقر داعش در منطقه اعتراف کرد که نیروهای الحشد الشعبی در یکی از آنها به اصطلاح والی بخش نینوا در داعش ملقب به "ابو اکرم" را به هلاکت رساندند.

به گفته این فرمانده، در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و شش کمربند انفجاری کشف و ضبط شد.

با وجود شکست داعش در عراق همچنان بقایای این گروه تروریستی در بخش‌هایی از بغداد، پایتخت و استان‌های دیاله، نینوا، صلاح الدین، کرکوک و الانبار هر از گاهی با استفاده از اصل غافلگیری دست به تحرک و انجام عملیات‌های تروریستی کور علیه شهروندان و نظامیان عراقی می‌زنند.

در مقابل، نیروهای نظامی و امنیتی عراق هنوز برای پاکسازی کامل این مناطق از وجود عناصر تروریستی تلاش می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    12 0
    لعنتی ها
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    8 0
    سلام. شما آدرس بدهیم دستگیری آنها با مقاومت. گروهای مزدوران صهیونیستی مانند داعشی ها باید اول شناسایی شوند ومانند داعش به قتل برسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس