کد خبر 1413051
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
استفاده از VAR از نان شب واجبتر است/ بازگشت مسعود شجاعی به لیست

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر از نان شب واجبتر است.

به گزارش مشرق، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پیکان با نساجی مازندران گفت: با توجه به مدل فوتبالی که در سه هفته گذشته ارائه دادیم نتیجه خوبی نگرفتیم و در جدول شرایط خوبی نداریم. با این حال شرایط فعلی جدول ثابت نیست و جابجایی پیش می‌آید.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌خواهم الان درباره آن صحبت کنم. همیشه گفته‌ام باید قوی‌تر از بهانه‌هایمان باشیم. به اندازه فوتبالی که بازی کردیم امتیاز جمع نکردیم.

مطهری درباره بازی با پیکان یادآور شد: به نظرم یکی از بازی‌های پیچیده و سخت تاکتیکی را شاهد خواهیم بود. فلسفه ما در نساجی واقعاً همین است. فوتبال قابل احترام باید بازی کنیم. در تک تک لحظات فعلی که مثل بازی شطرنج است باید تمرکز داشته باشیم. ساختار پیکان خیلی خوب است و فضای خیلی خوبی دارد. می دانم همه چیز سر جای خودش است و بازی سختی را با آنها داریم.

او در پاسخ به اینکه از نقل و انتقالات تابستانی نساجی راضی هستید؟ گفت: بحث اول مربوط به مالک و مدیرعامل باشگاه است. آنها همه جوره تلاش کردند و خیلی خوب هم بازیکن گرفتند اما نکته دوم این است که ما در حد خودمان جذب بازیکن داشته‌ایم. چهار بازیکن جدید گرفتیم و راضی هستیم.

مطهری درباره عملکرد داوران گفت: عهد بسته‌ام درباره داوری صحبت نکنم اما این موضوع تبدیل به یک تاکتیک شده است. بعضی‌ها قبل و در هنگام بازی فشار می‌گذارند. دوست دارم آنها عادلانه رفتار کنند. من باز هم درباره آن صحبت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید:

بازی پیکان و نساجی با تماشاگر برگزار می‌شود؟

او درباره عدم استفاده از VAR در لیگ ایران گفت: از نان شب واجب تر است. امیدوارم هرکس بر کرسی ریاست فدراسیون تکیه می‌کند شعارش را عملی کند.

سرمربی نساجی درباره ورود بانوان به بازی‌های لیگ برتر و احتمال حضور زنان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خاطرنشان کرد: به فدراسیون تبریک می گویم که این کار را به سرانجام رساندند. این حق طبیعی است که تیم خود را حمایت کنند. بیایند و تیم‌های مورد علاقه‌شان را حمایت کنند. اتفاق خوبی از ورزشگاه آزادی شروع شده است و امیدوارم این موضوع در سایر ورزشگاه‌ها هم ادامه داشته باشد.

مطهری در پاسخ به سوال، مبنی بر غیبت کادر فنی تیم ملی برای تماشای بازی‌های سه هفته نخست نساجی تصریح کرد: اول از همه مطمئن هستم اعضای کادر فنی تیم ملی قطعاً رصد می‌کند. آقای قربانعلی پور مربی بدنساز تیم ملی با من خصوصی صحبت کرد. مطمئناً بازیکنان ما دیده خواهند شد. مربیان تیم ملی حضوری نیامده‌اند و امیدوارم برای سایر تیم‌ها این اتفاق بیفتد. حضور آنها تأثیرگذار است.

سرمربی نساجی در پایان درباره مسعود شجاعی گفت: او یک جنتلمن است که سه دوره در جام جهانی بوده است. مسعود شجاعی فوق العاده است و خیلی به تیم می‌تواند کمک کند. او برای بازی فردا در لیست ما حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرادی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    از حقوق بی حساب و کتاب فوتبالیستها کم کنید تا بتونید var وارد کنید
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 1
    چه شد تا پارسال که پرسپولیس بودی صدات در نمی اومد حال که بیرون اومدی از گنداب داوریها به نفع پرسپولیس وحشت زده شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس