کتاب «راز انگشتر فیروزه» منتشر شد/خاطرات همسر شهید علی آقایی

کتاب «راز انگشتر فیروزه» نوشته لیلا نظری گیلانده شامل خاطرات همسر شهید علی آقایی توسط انتشارات خط مقدم منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «راز انگشتر فیروزه» خاطرات شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم علی آقایی نوشته لیلا نظری گیلانده به‌تازگی توسط انتشارات خط مقدم منتشر و روانه بازار نشر شده است.

شهید علی آقایی از رزمندگان مدافع حرم بود که شش ماه بعد از شروع زندگی مشترک در بهمن ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه روانه جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری شد و هفتم اسفند ماه ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار در دست تروریست‌های داعش جا ماند که با تلاش‌های تیم تفحص در تیرماه ۱۳۹۴ بعد از چهار سال دوری از خانواده به وطن بازگشت و در شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

در این کتاب شهناز عبدی روایتی از زندگی کوتاه با این شهید بزرگوار را روایت کرده است و از دلهره‌هایی می‌گوید که بعد از بی خبری از همسرش با آن دست به گریبان بوده است.

در بخشی از این اثر آمده است:

«کارم شده بود نوشتن یادداشت برای علی و رفتن به سقاخانه. دیگر طاقتم طاق شده بود. هر بار که به سقاخانه می‌رفتم با حضرت ابوالفضل اتمام حجت می‌کردم و می‌گفتم: این سه شنبه هم گذشت ولی بدون بار آخره که می آم. همه میگن اینجا جواب می گیرن! پس چرا من جواب نمی‌گیرم؟»

این‌کتاب با ۱۶۳ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۷ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس