رئیسی نمایه

رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران: تاکید بنده و همه همکارانم این بوده که با مردم باشیم. حضور در بیش از ۵۰ استان کشور، حضور در مجامع مختلف در همین راستا بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    2 1
    عقلاء از قدیم هم گفته اند که: شنیدن کی بود مانند دیدن! دولت حسن روحانی و شخص وی فقط می شنیدند و اگر هم می دیدند از داخل خودرو و از پشت شیشه آن بود که نتیجه اش هم همان بود که شد! به گونه ای که امثال تاجزاده و عباس عِبری و سرکار فائزه چنان شرمنده و خجلت زده شده اند که سعی دارند با تکه پرانی و متلک گویی به آقای رئیسی بلکه بتوانند عقده گشایی کنند!!!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 2
    خوبیش اینه که همتون فقط شعار عدالت خواهی واجرای عدالت رو می دهید. وگرنه روش بازی تون باهم فرق داره. عدالت تورم ۵٠ درصدی و افزایش حقوق 10 درصدی یعنی بازم کوچیک شدن سفره مردم. چرا فردی که بیش از ٣٠سال برای پیشرفت و امنیت کشور توی سخت‌ترین منطقه کشور زحمت کشیده. حالا بجای استراحت وآرامش کنار خانواده. دنبال کار بگردد. بلکه بتواند شکم خودش و خانواده را سیرکند. ای کاش بقول اون وزیر شجاع که فرموده بود. ما باید از کشورهای دیگر مدیر وارد کنیم. محقق می شد ومشکلات کشور برطرف می شد. چون مشکل کشور ما نبود مدیر لایق ودلسوز و کاربلد است.
    • سید IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 1
      این نوع سخن معمولاً از جانب کسانی است که در گذشته حماقت آمیز خود از اصلاح طلبان حمایت می کرده اند و اکنون که شرمنده از گذشته سیاسی خود هستند، در عین حال تکبرشان مانع از اذعان به اشتباه شان می شود!
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      1 0
      آخه نیست که اون ۱۰ درصد لغو شد و آخرش خیلی خیلی به حسابتون اومد آخه نیست که سال ۹۶ رسما گفتید گرانی و بیکاری را به رئیسی ترجیح می‌دهید و الان هم زبانتان درازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس