کد خبر 1412817
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
بی‌اطلاعی بانک‌ها از وام فرزند سوم

بانک مرکزی شرایط دریافت وام فرزند سوم با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را به ۶ بانک اعلام کرد. در همین حال برخی از متقاضیان این وام می‌گویند بانک‌ها از وام فرزند سوم بی‌اطلاع هستند.

به گزارش مشرق، در ادامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وام ۲۰۰ میلیون تومانی فرزند سوم نیز به بانک‌ها ابلاغ شد. متقاضیان وام فرزند سوم می‌توانند به ۶ بانکی که بخشنامه این وام ودیعه مسکن به آنها ابلاغ شد، مراجعه کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

بر اساس اعلام سحابی، معاون اعتبارات بانک مرکزی، وام ودیعه مسکن فرزند سوم به بانک عامل مسکن، صادرات، کشاورزی، تجارت، توسعه تعاون و پست بانک ابلاغ شد. اعتبار هر بانک برای پرداخت این وام، ۱۵۰ میلیارد تومان است. بنابراین برای ۴۵۰۰ متقاضی دریافت، اعتبار دریافت وام ۲۰۰ میلیونی فرزندآوری وجود دارد.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، شرایط بازپرداخت این وام ۲۰ ساله است. همچنین بانک‌ها بر اساس اعتبارسنجی متقاضیان، با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام می‌کنند.

ضمن اینکه این وام برای خانواده‌هایی است که فاقد مسکن باشند. همچنین در سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر شدند یا می‌شوند.

منبع: خبرنامه دانشجویان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 1
    خخخخخ بانک ها کلن هرجور که دلشون بخاد کار میکنن دیگه خودشون یه حکومتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس