کد خبر 141261
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کرد تحریمهای ضدایرانی غرب برای توقف برنامه هسته ای این کشور بی تاثیر بوده است. نتانیاهو در دیدار با "میت رامنی" رقیب "باراک اوباما" در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا بر لزوم اقدام جدی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران تاکید کرد.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از جروزالم پست نوشت: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی تهدیدآمیز بودن برنامه هسته ای ایران شد.
وی در دیدار با "میت رامنی" رقیب "باراک اوباما" در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا بر لزوم اقدام جدی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران تاکید کرد.
 
نتانیاهو در عین حال با بیان این که باید در مورد اقدامات ضدایرانی غرب در مورد ایران صادق بود اعتراف کرد: تحریمهای انجام گرفته تا کنون نتوانسته حتی یک ذره مانع از فعالیت هسته ای ایران شود.
 
"میت رامنی" امروز یکشنبه دیدار خود از بیت المقدس را آغاز کرده و در نخستین برنامه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد. وی قرار است پس از دیدار با "شیمون پرز" و "شائول موفاز" رئیس و رهبر اپوزیسیون این رژیم به دیدار "سلام فیاض" نخست وزیر دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین برود.

 

به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست یکی از مشاوران فرماندار سابق ماساچوست مدعی شده در صورت انتخاب وی به ریاست جمهوری آمریکا، احتمال حمایت واشنگتن از اقدام نظامی تل آویو علیه ایران وجود دارد.
 
این در حالی است که چهارمین سفر رامنی به سرزمین های اشغالی با هدف جلب آرای طرفداران رژیم صهیونیستی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزیابی می شود. گفتنی است رامنی ظهر دوشنبه در ادامه سفر اروپایی خود برای دیدار با مقامات لهستان راهی این کشور خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس