حبیبی: تایید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال هنوز قطعی نیست

عضو کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: تایید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال هنوز قطعی نیست.

به گزارش مشرق، حبیب‌الله حبیبی بعد از اعلام تایید صلاحیت سه نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند ساعتی هست شما منتظر هستید جلسه بسیار پربار و علمی بود اما تمامی تصمیم‌ها نسبی است و تا پایان اداری روز دوشنبه هیچ چیز قطعی نیست و امروز باید اقدام‌هایی را برای فیفا انجام می‌دادیم.

وی در مورد اینکه ممکن است بازهم اسامی تغییر کند؛ گفت: اسامی اعلام شده اما تا پایان وقت اداری دوشنبه پرونده باز است.

حبیبی در مورد بحث پرونده های کمیته قضایی گفت: در بررسی صلاحیت ها همه چیز بررسی می شود و تصمیم ها فعلا نسبی است و تا پایان دوشنبه هیچ چیز قطعی نیست. این عناوین یکی از آنهاست این تصمیم ها نسبی است.  

عضو علی البدل کمیته بدوی در مورد پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت تغییر فیفا حساس نمی شود گفت: اصلا فیفا حساس نمی شود و و طبق قانون جلو می رویم.

وی در مورد دخالت دولت گفت: هیچ سازمان دولتی و شخص دولتی در تصمیم های ما دخالت ندارد و در چارچوب مقررات و با رویکرد حفظ منافع و امنیت ملی اقدام می کنیم.

حبیبی در مورد اینکه کارتابل رئیس کمیته بدوی برای ارسال بسته بوده گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و کار کمیته بسیار قانونی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    1 0
    در صورت تائید جناب تاج که تاجی است بر سر فوتبال فشل ایران معلوم میشود یک مارک ویلموتس دیگری در راه است تا با فوتبال به روز و رو به جلو ایران را در جام جهانی به دوره های بعدی ببرد و شگفتی ساز جام جهانی قطر شود!!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    جدی چقد بدبختیم که دو تا آدم درست حسابی نداریم کاندید بشن و این فوتبال بی در و پیکر رو نجات بدن. آخه این تاج هنوز گنده کاریهاش پاک نشده رو چی حسابی باز اومده کاندید شده ؟ چقد پرو تشریف داره این مرتیکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس