کد خبر 1412302
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
داغ شریف برای آنچلوتی و رئال تازه است!

نشریه اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد آنچلوتی باخت وحشتناک رئال مقابل تیم مولداوی را فراموش نکرده است.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ برگزار شد. رئال مادرید در گروه F با تیم های شاختار، لایپزیگ و سلتیک رقیب شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید و مدافع عنوان قهرمانی بعد از این قرعه کشی به شاگردانش هشدار داد چون داغ باخت وحشتناک فصل گذشته مقابل تیم گمنام شریف مولداوی هنوز تازه است.

نشریه «موندودپورتیوو» در گزارشی به تیتر «آنچلوتی باخت شریف را فراموش نکرده» به این موضوع پرداخت و نوشت: این مربی سال گذشته پس از باخت به شریف مولداوی و سپس به اسپانیول روزهای بدی را پشت سر گذاشت.

داغ شریف برای آنچلوتی و رئال تازه است!

کارلو آنچلوتی پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا هشدار داد که گروه آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. مربی رئال گفت: سال گذشته ساده ترین بازی شریف در برنابئو بود و ما آن را از دست دادیم، بنابراین باید به رقبا احترام قائل شوید. بازی در گلاسکو و لایپزیگ آسان نیست. شما باید به گروه احترام بگذارید، همانطور که بقیه تیم ها به رئال احترام می گذارند.

کارلو آنچلوتی آنچه را که مقابل شریف در آخرین لیگ قهرمانان اروپا رخ داد را فراموش نکرده است. رئال مادرید به تیم گمنام مولداوی باخت. آن شکست تیم را تحت تاثیر قرار داد که منجر به شکست دوم مقابل اسپانیول شد.

آن دو شکست فشار زیادی در آن زمان به کارلو آنچلوتی وارد کرد و استراحت ایام فیفا دی پس از آن دو بازی به کار آمد تا همه اتفاقات رخ داده و آنچه باید تغییر می کرد را تجزیه و تحلیل کند تا شرایط بیشتر از این پیش نرود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس