رئیس دیوان محاسبات: اتحاد تحریم‌شدگان علیه تحریم‌کنندگان، از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌هاست

رئیس دیوان محاسبات کشور در دیدار همتای بلاروسی خود گفت: یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها، اتحاد تحریم‌شدگان علیه کشور ظالم و تحریم‌کننده است.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور و واسیلی گراسیموف رئیس دیوان محاسبات بلاروس ضمن دیدار و گفت‌وگو با یکدیگر، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

این دیدار و امضای تفاهمنامه در حاشیه‌ نهمین مجمع سازمان اکوسای انجام شد.

در این دیدار، مهرداد بذرپاش با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های دو کشور، تاکید کرد: دیوان محاسبات ایران و بلاروس با همکاری مشترک بیشتری، می‌توانند به دولت‌ها برای افزایش تعامل اقتصادی کمک برسانند.

رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با اشاره دیدارهای اخیر مقامات دو کشور، این موضوع را نشانه‌ی فراهم شدن فرصت برای افزایش سطح ارتباطات دانست.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه ملت‌ها را رنج می‌دهد و ایران و بلاروس می‌توانند با انسجام بهتر، خنثی‌سازی تحریم‌ها را در دستور کار مشترک خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها، اتحاد تحریم‌شدگان علیه کشور ظالم و تحریم‌کننده است.

بذرپاش امضای تفاهمنامه با بلاروس نخستین اقدام نهادهای نظارتی مالی ارزیابی کرد که می‌تواند پایه‌گذار یک شروع خوب برای آینده باشد.

رئیس دیوان محاسبات بلاروس نیز در این دیدار، ضمن تبریک ریاست دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران بر سازمان اکوسای، به انتقاد از تحریم‌های ظالمانه علیه دو کشور پرداخت.

واسیلی گراسیموف در عین حال تاکید کرد ایران و بلاروس دوست روزهای سختِ یکدیگر هستند.

لازم به ذکر است تفاهمنامه همکاری مشترک ایران و بلاروس طی ۱۳ بند و برای مدت پنج سال به امضای روسای دیوان محاسبات دو کشور رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 1
    روسیه ازتون استفاده میکنه بعد دورتون میاندازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس