پیام تسلیت شخصیت‌های کشوری و لشکری در پی ارتحال آیت‌الله ناصری

شخصیت‌های مختلف کشوری و لشکری ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، در پی ارتحال عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری شخصیت‌های مختلف کشوری و لشکری ارتحال این روحانی پارسا، شیفته و دلباخته‌ امام زمان (عج) و مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب را تسلیت گفتند.

رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری، استاد اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته ی امام زمان (عج)، با حضور فعال و موثر در حوزه‌های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و بخصوص تبیین ارزش‌های والای فرهنگ انتظار ولی عصر (عج) سپری کرد.

نقش ایشان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمه الله علیه) و رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه‌ی امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروههای مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهید پرور اصفهان به حساب می امد.

ایشان در کنار تلاش‌های علمی فراوان، تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق مدار، در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه ازجمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجا گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقمندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان، رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت قالیباف در پی ارتحال آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی موجب تاسف و تاثر شد.

ایشان از علمای برجسته اخلاق و عرفان و فقاهت و از یاران دلبسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بودند که سالهای متمادی در حوزه‌های علمیه اصفهان، قم و نجف و در محضر فضلای گرانقدر از جمله آیات عظام خویی، بهجت، امام راحل(ره) و علامه طباطبایی درس‌های بیشمار آموختند  و عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی، تربیت طلاب ،ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین در راه‌اندازی و مدیریت مراکز حوزوی علمیه و دینی ، خیریه و عام‌المنفعه و علمی و فرهنگی صرف نمودند.

اینجانب با تسلیت این ضایعه به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان اصفهان، شاگردان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی رحلت آیت الله ناصری

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی، ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی مجتهد و استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفت.

متن پیام معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی عالم جلیل القدر، مجتهد و استاد برجسته اخلاق موجب تاثر و اندوه شد.

این عالم ربانی که خود در محضر علما و عرفایی بزرگ و صاحب‌نام پرورش یافته بود، در دوران حیات پربرکت خویش شاگردان زیادی را برای خدمت به اسلام تربیت کرد. 

اینجانب ارتحال این استاد اخلاق را به مقام معظم رهبری، همه علاقه مندان ایشان به ویژه مردم اصفهان، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت وزیر امور خارجه در پی رحلت آیت الله ناصری

در پی رحلت عارف الهی و استاد گرانبهای اخلاق، حضرت آیت الله محمد علی ناصری، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت عارف بزرگ و استاد گرانبهای اخلاق، حضرت آیت الله محمد علی ناصری که عمر پربرکت خود را در راه تعلیم و آموزش علوم عالیه اسلامی صرف نمودند، موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید.

ضمن تسلیت فقدان این عالم بزرگ ربانی به محضر عموم ملت ایران، از خداوند متعال برای روح آن سفر کرده علو درجات مسالت می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اکبر IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    لشگریش کجا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس