کد خبر 1411736
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش سال‌هاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت: در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش در تشریح نقش نیروی پدافند هوایی در این رزمایش، گفت: شاهد کارهای بسیار جدید، مبتکرانه و خلاقانه‌ای در این رزمایش از سوی همه نیروهای شرکت‌کننده بودیم که برخی از این اقدامات رسانه ای شد.

وی افزود: در جنگ‌های اخیر در سطح جهان ثابت شد که موضوع پهپاد بسیار می‌تواند اثرگذار باشد، لذا ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ورود پیدا کرده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه سرعت پیشرفت در این حوزه در ارتش بسیار چشمگیر است و در آینده پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه پهپاد خواهیم داشت، گفت: در این رزمایش کارهای نو و جدیدی مانند رهگیری هوایی با هواپیمای بدون سرنشین مسلح که  اقدامی بی نظیر است را توسط پهپاد انجام دادیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تاکید کرد: به ملت ایران اطمینان می دهیم که سربازانشان در نیروی پدافند هوایی با هدف ارتقای توان رزمی و  پیشرفت‌های بسیار خوب، ارتقای توان رزمی  و آموزش را در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    سایت موشک کروزگذاشتن روپهبادکه خودپهباده قابلیت شناسایی داره وهمین موشک شده قاره پیما وخودپهباده هم انتحاریه یعنی بابنزین پهبادتاجایی میره بعدش روش کروزشلیک میکنه که قاره پیماست
  • آرش کمانگیر IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    به نام خدا . سلام . درود بر ارتش قهرمان ایران . درصورت تجهیز پهپاد رهگیر به 4 فروند موشک پدافندی میثاق 3 (علاوه بر تیربار اخگر )قدرت رهگیری و انهدامی پهپاد کرار به شدت افزایش خواهد یافت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس