واکنش حماس به اقدام هتاکانه زن صهیونیست در مسجد الاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اقدام هتاکانه یک زن صهیونیست علیه مسجد الاقصی را هتک حرمت محل عروج پیامبر اسلام (ص) دانست و تأکید کرد که این اقدام احساسات امت اسلامی را جریحه‌دار می‌کند.

به گزارش مشرق، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (چهارشنبه)، به انتشار تصاویر نیمه‌برهنه یک زن صهیونیست در مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

بنابر گزارش وبگاه «دنیا الوطن»، سخنگوی حماس با بیان اینکه انتشار تصاویر ناشایست زن‌صهیونیست «هتک حرمت مسجد الاقصی است»، تأکید کرد که چنین گامی احساسات ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را جریحه‌دار می‌کند.

سخنگوی حماس اضافه کرد که این گام «اصرار بر هتک پاکیزگی مسجد الاقصی است و بازتابی از بی‌اعتنایی صهیونیست‌ها به کل نظام عربی و مردم آن‌ها می‌باشد.»

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی نیز تأکید کرد که اگر محافظت نظامی از این زن صهیونیست صورت نمی‌گرفت، قطعا او نمی‌توانست وارد مسجد الاقصی شود و به خود جرأت هتک حرمت محل عروج پیامبر (ص) را نمی‌داد.

رسانه‌های فلسطینی اخیرا گزارش دادند که ورود یک زن نیمه‌برهنه صهیونیست به مسجد الاقصی خشم مردم این کشور را به دنبال داشته است.

مردم فلسطین در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی ضمن هشدار درباره عواقب چنین اقدامی، این گام را هتک حرمت و خطری تهدیدکننده برای مسجد الاقصی دانستند.

طبق گزارش‌ها، این زن صهیونیست پس از ورود به مسجد الاقصی با لباسی نیمه‌برهنه اقدام به تصویربرداری از خود و انتشار این تصاویر در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    5 3
    همه حرف های فلسطینی ها، عرب و نظام عربی و قدس عربی هست. تنها ما هستیم که چسبیدیم به اسلام و می گوییم ملی گرایی بد است و نژاد آریایی نگوییم که می شود نژادپرستی.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      2 0
      عزیزم صهیونیست هم همین رومیخوادچون تکیه اش روی نزادیهودی است ولی نمیدونه که بیشتریهدی هاازسامری تابلعم به دست پیامبران یکتاپرست یهودی کشته شده اند درحالیکه دین خداخالصترینش درتوحیداسلامه که حتی کتب برادران یهودی ومسیحی هم به ان ازلسان مبارک انبیامعترفند که همه چیزش درخدمت خداست
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      3 0
      البته به این حرف شما ایرادهای زیادی وارد هست اما فقط این را عرض کنم خدمت شما که قرار نیست چون کسان دیگر کار غلط میکنند ما هم همان را بکنیم
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    4 1
    حتی یمن هم موشک برد بلند دارد ولی ترکیه احازه نداره موشک برد بلند داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس