افشای سیاه‌ نمایی رونالدو در پرونده جنجالی شکستن گوشی هوادار

مادر هوادار اورتونی که ابرستاره پرتغالی از عصبانیت گوشی اش را شکست از ابعاد پنهان این پرونده پرده برداشت.

به گزارش مشرق، این روزها کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به همراه شیاطین سرخ تحت فشار  زیادی قرار داد و بسیاری از رسانه ها از احتمال جدایی این بازیکن خبر می دهند.

در جریان این بحران خبری جنجال آفرین منتشر شد. پرونده رونالدو در قضیه شکستن موبایل یک هوادار اورتون دوباره باز شد.

مادر این هوادار در مصاحبه با نشریه «دیلی میل» دست به افشاگری زد و از سیاه نمایی رونالدو در مقابل رسانه ها در این پرونده خبر داد.

افشای سیاه‌ نمایی رونالدو در پرونده جنجالی شکستن گوشی هوادار

مادر این مرد جوان مبتلا به اوتیسم صحبت های خود را با ستاره پرتغالی در پشت گوشی را افشا کرد و او را "متکبر" توصیف کرد.

این اتفاق در ماه آوریل رخ داد، اما مادر این کودک صحبت هایی را که با ستاره پرتغالی انجام داده بود را فاش کرد. اما این مکالمه آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت.

سارا کلی، مادر جیکوب هاردینگ، اذعان کرد که به محض وقوع این رویداد، مردی به نام «سرجیو» برای عذرخواهی با او تماس گرفت. چند روز بعد دوباره همان فرد با او تماس گرفت تا به او بگوید که CR۷ می‌خواهد شخصا صحبت کند. به او گفتم: جواب منفی است. گوشی را قطع کردم و می لرزیدم و گریه می کردم. احساس ترس کردم.

افشای سیاه‌ نمایی رونالدو در پرونده جنجالی شکستن گوشی هوادار

وی افزود: دوباره تلفن زنگ زد و مردی صحبت کرد و گفت: سلام، من کریستیانو رونالدو هستم. در میان صحبت رونالدو به مادر هوادار اورتونی گفت: پدر بدی نیست، که او با اطمینان پاسخ داد: من هرگز نگفتم که تو پدر بدی هستی.

رونالدو در این تماس هرگز به نام جیکوب نیز اشاره نمی کرد، همیشه از لفظ «پسر» استفاده کرد. او به من گفت: "من می دانم که پسر شما مشکلاتی دارد." و من پاسخ دادم: او هیچ مشکلی ندارد، او معلولیت دارد، مشکل شما هستید.

با وجود این تماس، چیزی که سارا را آزار می دهد این است که مهاجم منچستریونایتد در موقعیت قربانی قرار گرفت: "او گفت "متاسفم" اما سپس واکنش عجیبی داشت و گفت: "من کار اشتباهی انجام نداده ام". او گفت: "کسی را لگد نزده، نکشته یا مجروح نکرده است". این حرف های رونالدو باعث عصبانیت شد و قلبم به تپش افتاد و گفتم: "پس زدن دست پسرم و کبودی دستش آسیب به شمار نمی آید؟

افشای سیاه‌ نمایی رونالدو در پرونده جنجالی شکستن گوشی هوادار

دیالوگ متشنج شد و کریستیانو می‌توانست موضعی را اتخاذ کند که به سمت حقوقی برود. او گفت که را در رسانه‌ها، مطبوعات یا دادگاه نفوذ دارد. او گفت که تیم حقوقی خوبی دارد و پیروز می شود و تا آخر با من می جنگد و می داند چگونه با رسانه ها بازی کند.

لازم به یادآوری است که این فوتبالیست پس از پایان مسابقه پستی را برای عذرخواهی منتشر کرد و حتی به پسر بلیتی برای دیدن بازی شیاطین سرخ پیشنهاد داد.

به قول مادر هوادار اورتونی، کریستیانو رونالدو "متکبرترین مردی است که تا به حال با او صحبت کرده ام".

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    4 0
    عجب عوضى هائى پيدا ميشن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس