کد خبر 1411409
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
خبر بد برای منچستری‌ها

کاپیتان اول منچستریونایتد در این تیم ماندنی شده و قرار است برای جایگاه خود بجنگد.

به گزارش مشرق، چند روز پیش خبری عجیب در نقل و انتقالات اروپا مبنی بر علاقه باشگاه چلسی برای خرید هری مگوایر کاپیتان شیاطین سرخ منتشر شد. این خبر باعث شد تا هواداران این تیم از جدایی احتمالی این مدافع انگلیسی خوشحال شوند.

مگوایر در سال‌های اخیر نتوانسته انتظارات را به عنوان گرانترین مدافع تاریخ برآورده کند و از سوی دیگر اشتباهات بسیار زیاد او در منچستر باعث شده تا همیشه مورد انتقاد و تمسخر اهالی فوتبال قرار بگیرد.

او در بازی این هفته تیمش مقابل لیورپول نیمکت‌نشین شد و منچستر در این دیدار در عین ناباوری موفق شد حریف سنتی خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. بسیاری از هواداران منچستر بر این باورند که نیمکت‌نشینی مگوایر باعث این برد شیرین شده است.

در حالی که گفته می‌شد این مدافع احتمالا در همین تابستان از منچستر جدا شده و به چلسی می‌پیوندد، فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور در حوزه نقل و انتقالات اروپا با انتشار خبری اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای بین منچستریونایتد و چلسی برای هری مگوایر در جریان نیست.

او اعلام کرد که انتظار می‌رود مگوایر در منچستریونایتد بماند و برای جایگاهش بجنگد، بدون اینکه برنامه‌ متفاوتی داشته باشد.

رومانو تایید کرد که چلسی هم تکلیفش روشن است و قصد دارد وسلی فوفانا را از لسترسیتی خریداری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس