کد خبر 1411328
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
دردسربزرگ برای استقلال/ساپینتو به یک ماه حبس محکوم شد!

سرمربی پرتغالی استقلال به یک ماه حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال در هفته گذشته با رفتار جنجالی اش مقابل ملوان و لگد زدن به برانکارد نیروهای هلال احمر حاشیه ساز شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه ساپینتو دوباره به دردسر افتاده است. نشریه «فوتبال 365» پرتغال از جنجال جدید و مشکل بزرگ برای استقلال پرده برداشت.

این رسانه پرتغالی خبر داد شورای انضباطی (CD) فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) امروز مجازات یک ماه زندان ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق موریرنیزه را به دلیل اظهاراتی که در مورد یک سرباز ارتش پرتغال در ماه مه انجام داد را تایید کرد.

دردسربزرگ برای استقلال/ساپینتو به یک ماه حبس محکوم شد

در بیانیه ای که امروز منتشر شد ساپینتو که در حال حاضر هدایت استقلال ایران را برعهده دارد به اتهام «آسیب به آبرو و تهمت زدن» محکوم شد.

ساپینتو خطاب به فرمانده ارتش پرتغال با لفظ «دروغگو» استفاده کرده بود. انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی به یک ماه حبس محکوم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    28 1
    اونوقت تی ایران هر خری به خودش اجازه میده درباره نظامی ها نظر بده. کاش قوه قضاییه ما هم یک چیزایی یاد بگیره
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      10 1
      البته فراموش نشه که نظامی ها مصونیت قضایی ندارن در کشور و اگر تخلف کنن عین مردم عادی باید باهاشون برخورد و از جایگاهشون نباید سو استفاده کنن. متقابلا اگر کسی بهشون توهین کرد حق شکایت و پیگیری براشون محفوظه اون چیزی که نباید بهش اهانت بشه کلیت سپاه و ارتش و نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت هست
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      کار میرحسین ازین بدتر بود و راست راست میچرخه!
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      البته صحبت از مصونیت قضایی نظامیان مطرح نبود فقط نظر در خصوص اون خرهایی بود که از نظامیان ایرانی کینه دارن
  • SE ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    11 1
    در اینصورت چرا به یاغی های اصلاحاتی که مدام به مدافعین کشور توهین میکنند و یا نماینده خاطی که توی گوش سریاز در حال انجام وظیفه میزند و سلبریتی های مفتخور و حتااک کسی کاری ندارد و مجازات نمی شوند؟ چرا در این زمینه غرب برای سلبریتها الگو نیست؟
  • محموداعرابی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    5 1
    ساپینتوجان برو حبست روباافتخاربکش مطمئناوقتی آزادشدی باشگاه جایگزین برات انتخاب کرده و میتونی باقراردادهای آبکی فوتبالی های ما بری فیفا شکایت کنی ازاستقلال و چمدان دلارت رو تحویل بگیری
    • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      4 0
      آی بگردمت گل گفتی این است واقعیت سیاست کثیف فوتبال ایران
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 1
    بابت یکماهی که میره زندان آب خنک بخوره یک میلیون یورو از بیت المال مردم ثروتمند و رفاه زده ایران بریزین حسابش روحیه بگیره
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    پارسال از وحشی بازی فرناز نتیجه زیاد گرفتن از پنالتی بادآورده و و.... محرومیتم که برای اینا معنی نداره گفتن امسالم با همین فرمون بریم جلو.یه نفر رو آوردن مثل فرناز هوچی گر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس