نامزدهای ریاست فوتبال هیچ برنامه‌ای ارائه نکرده‌اند/ اداره فوتبال روی هوا و در حد شعار!

۳ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تاکنون برنامه‌ای مدون برای رشد، توسعه و پیشرفت فوتبال به اعضای مجمع ارائه نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، در حالیکه ۷ روز دیگر انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد، تمرکز اعضای مجمع عمومی فدراسیون و جامعه فوتبال به جای متن معطوف به شایعه‌ها و حواشی رد یا تایید صلاحیت سه نامزد نهایی انتخابات؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی است. از سویی دیگر هم برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند براساس سلایق! خود به نفع یک نامزد یا علیه نامزد دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال مطالبی را منتشر می‌کنند آنچه مهم نیست فوتبال است. در چنین فضایی قرار است یک رئیس برای مدیریت فوتبال انتخاب شود.

کنکاش و پرس و جوی ما از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که هیچ یک از سه نامزد نهایی برنامه‌ای برای دوره ریاست خود بر فدراسیون فوتبال ارائه نکرده‌اند! این در حالی است که یک هفته دیگر قرار است این اعضا آرای خود را برای انتخاب رئیس جدید فوتبال به صندوق بیندازند، سوال اصلی از اعضای مجمع این است که آنها با توجه به کدام شاخص‌ها قرار است به نامزدها رای بدهند؟! آیا فقط دانستن نام و سوابق سه نامزد برای انتخاب آنها کافی است؟! 

بیشتر بخوانید:

گزینه فاقد صلاحیت فدراسیون فوتبال نیاز به معرفی ندارد/ به هدفم در انتخابات رسیدم

مگر هدف اصلی رئیس آینده فدراسیون فوتبال نباید رشد، توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در کشور باشد؟ برنامه نامزدهای محترم برای رسیدن به این هدف چیست؟ اعضای مجمع چگونه می‌خواهند این سه نامزد را ارزیابی و بهترین نفر را انتخاب کنند؟ حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده سه نامزد برنامه خود را به اعضای مجمع و روسای هیات‌های فوتبال استانی ارائه کنند تا بگویند چگونه می‌خواهند این رشته پرمخاطب و پرطرفدار را به ساحل آرامش برسانند؟ اینکه فلانی در گذشته چه کرده و چه نکرده یا فلانی چه سوابقی داشته قطعا برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون فوتبال لازم است اما کافی نیست.

با این شرایط می‌توان گفت رئیس آینده فوتبال می‌خواهد  این رشته ورزشی را با شعار و برخی سلایق شخصی اداره کند. مگر می شود که همه چیز روی هوا باشد و فقط درگیر حواشی و شایعه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال باشیم؟! حتی تا لحظه نوشتن این خبر مشخص نیست که از این سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال کدام صلاحیت‌شان قطعی تایید شده؟! دبیر فدراسیون فوتبال نیمه شب یک صحبت می‌کند و ظهر روز فردا همان حرفش در رسانه ملی را تکذیب می‌کند.

کاش حداقل در این یک هفته باقیمانده تا زمان انتخابات نامزدهای محترم برنامه‌های خود را در رسانه‌ها به اطلاع عموم و اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برسانند نه اینکه فقط شعار و کلی گویی در مورد اداره فوتبال بدهند. رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سایر رقبا  برخلاف این دوستان حداقل برنامه‌ای برای اداره فوتبال ارایه کرده بودند که حال و اوضاع فوتبال این است وای به حالا که هیچ نامزد برنامه‌ای تا این لحظه ارائه نداده است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس