هیچ‌وقت به اندازه امروز توپ مذاکرات در زمین آمریکا نبوده است

مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهوری در توئیتی با طرح این پرسش که «براستی چه کسی زبان دنیا را بلد است» تاکید کرد: در هیچ دوره ای از مذاکرات هسته‌ای اینگونه به وضوح توپ در زمین آمریکا نبوده است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی رحیمی روز سه شنبه در این توئیت نوشت:

«مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: پاسخ ایران به پیشنهادات ما معقول بود- آمریکا تا الان باید پاسخ می‌داد. منتظریم.»

مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: «در هیچ دوره ای از مذاکرات هسته ای اینگونه به وضوح توپ در زمین آمریکا نبوده است. براستی چه کسی زبان دنیا را بلد است!؟»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    بازبازارایران درامریکابرودشایدراحتترامریکادراین کسری وغارت فروشگاههاتجزیه شود
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      امیدواریم دولت ایران و هیئت مذاکره کنندۀ رفع تحریم ها قدر این زمان را بدانند و از هول هلیم در دیگ نیفتند! به قول جناب خوش چشم اکنون زمان کاملاً به سود ایران در گذر است و نیازی به عجله و شتاب برای توافق نیست! دولت گام به گام درحال تضعیف و بی اثر کردن تحریم ها است و هرچه زمان بگذرد دولت یانکیستان مطمئناً مجبور به دادن باج و امتیاز بیشتری به ایران خواهد بود! تحریم ها حداکثر تأثیرشان دوساله است و پس از آن چنانچه به اهداف شان نرسیده باشند خود به خود استحاله می شوند!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      امیدواریم دولت ایران و هیئت مذاکره کنندۀ رفع تحریم ها قدر این زمان را بدانند و از هول هلیم در دیگ نیفتند!
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 3
    من فکر کنم الان دوتا دروازه ها هم تو زمین آمریکاست، توپ که هیچ!!! خخخخخخ
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 1
    آقا این توپ پنجره، اینقدر این ور اون ورش نکنید!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    مردم را در جریان چیزی که دشمن ازش خبر دارد،قرار دهید.همان که به ظریف وروحانی میگفتیم=آن را که حساب پاک است ،از محاسبه چه باک است.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    رسانه های غربی:پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در سال گذشته، ایران پیوسته اهمیت بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را در اولویت قرار داده است، با این حال، لفاظی‌هایش در این مورد طی هفته گذشته به طرق قابل توجهی تغییر کرده است. در حالی که مذاکره‌کنندگان به تقاطع دیگری در مذاکرات هسته‌ای نزدیک می‌شوند و در میان گزارش‌هایی مبنی بر "پیش‌نویس نهایی" منتشر شده توسط مقامات اروپایی، به نظر می‌رسد که رژیم کادرهای خود و عموم مردم را برای پذیرش مصالحه در صورت لزوم سیاسی یا اقتصادی، چه به صورت فوری و چه در سقوط، آماده می‌کند. مقامات ایرانی ظاهراً در حال پیروی از کتاب بازی هستند که در سال ١٩٨٨ ایجاد شد،
  • ایرانی با غیرت IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    احتمالا یانکی ها دارند فکر میکنند که اگر تحریمهای مد نظر ایران برداشته شود چقدر از رشته های انها پنبه خواهد شد. یانکی های فرو مایه و پست فطرت اصلا دوست ندارند که ایران از بند این تحریمها خلاص شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس