برد خفیف شاگردان مورینیو برابر کرمونزه

تیم فوتبال رم هفته دوم سری‌آ ایتالیا را با برتری یک بر صفر برابر تیم رده هفدهمی کرمونزه پشت سرگذاشت.

به گزارش مشرق، رقابت‌های هفته دوم سری‌آ ایتالیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته با برگزاری دیدار تیم‌های رم و کرمونزه پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال رم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی که در ورزشگاه الیمپیکو برگزار شد دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که گرگ‌ها در ۵ دیدار قبلی خود برابر کرمونزه شکست نخورده و در این بازی نیز به دنبال برتری و کسب ۳ امتیاز بودند.

تلاش دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای در بر نداشت و بدون رد و بدل شدن گل به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم شاگردان ژوزه مورینیو با تدابیر هجومی پا به زمین بازی گذاشتند اما در دقیقه ۴۸ توپ به دیرک دروازه آنها برخورد کرد تا مشخص شود گرگ‌ها بازی چندان آسانی را پیش رو ندارند.

در دقیقه ۵۵ رم دوبار پیاپی فرصت گلزنی داشت که توپ اول به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و در بازگشت دیبالا توپ دوم را به بیرون زد تا هواداران رم در بهت و حسرت فرو بروند. در دقیقه ۶۰ دیسرز بازیکن نیجریه‌ای کرمونزه با حرکتی آکروباتیک توپ را با فاصله‌ای کم از کنار دروازه رم به بیرون زد تا این بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

رم در دقایق باقی مانده با حمایت هواداران خود فشار مضاعفی را روی دروازه کرمونزه تدارک دید تا در نهایت و در دقیقه ۶۶ کریس اسمالینگ توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا رم از حریف خود پیشی بگیرد. در ادامه دو تیم بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه رم با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و کرمونزه در همان رده هفدهم باقی ماند. رم قبل از این بازی با ۳ امتیاز در رده نهم بود و کرمونزه نیز بدون امتیاز در جایگاه هفدهم قرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس