کد خبر 1410912
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
استقلال در انزلی ۲۰ تایی شد؛ بلای جان صاحب‌خانه

استقلال برای بیستمین بازی متوالیِ خارج از خانه در لیگ برتر شکست نخورد تا نشان دهد راه نباختن به میزبان را بلد است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و دوم با نتیجه پرگل سه بر یک از سد ملوان گذشت تا ضمن ثبت اولین پیروزی در این فصل، اولین برد خارج از خانه را هم جشن بگیرد.

آبی‌پوشان تهرانی در لیگ بیست و یکم بدون باخت قهرمان شدند. آنها در دیدارهایی که میزبان بودند توانستند ۳۵ امتیاز به دست بیاورند و از این حیث تیم دوم لیگ شوند اما کلید قهرمانی تیم فرهاد مجیدی موفقیت در مسابقات بیرون از خانه بود. آنها با ۹ برد و ۶ تساوی، بهترین تیم بیرون از خانه بودند و جام را تصاحب کردند.

آنها در لیگ بیست و دوم نیز مسابقات بیرون از خانه را با برد آغاز کردند تا به رکورد ۲۰ بازی بدون باخت در قامت میهمان برسند. آنها بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم، در چهار مسابقه‌ی بعدی که میهمان بودند به سه برد و یک تساوی دست یافتند تا حالا ۱۳ پیروزی و هفت تساوی برای‌شان به ثبت رسیده باشد.

ریکاردو ساپینتو وارث عددی است که فرهاد مجیدی و شاگردانش به دست آورده‌اند. آنها به بلای جان میزبان‌ها تبدیل شده‌اند و از آخرین شکست‌شان بیش از ۴۶۰ روز می‌گذرد. باید دید در ادامه آبی‌پوشان تهرانی چه نمایشی در دیدارهایی که میهمان هستند به ثبت خواهند رساند و این رکورد تا چه زمانی پیش خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    خیر سرشون هنر نکردند ارزش قرداد هر کدوم از بازیکنان چند ده میلیاردی شون بیش کل بودجه تیم ملوان هست. ملوانی ها با غیرتشون با تمام تیمها و مشکلات باشگاه می جنگند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس