فراکسیون حزب الله: اثری از دشمن صهیونیستی باقی نخواهیم گذاشت

رئیس فراکسیون پارلمانی الوفاء للمقاومه لبنان گفت که به نحوی رژیم صهیونیستی را شکست خواهند داد که اثری از آن در کشور و منطقه ما باقی نماند.

به گزارش مشرق، محمد رعد رئیس فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» (وابسته به حزب الله) امروز دوشنبه تأکید کرد که این جنبش با وجود تمامی مشکلات و موانع و فریبهای دشمن، شرایط سخت را پشت سر خواهد گذاشت.

شبکه خبری المنار به نقل از رعد گزارش داد: ما راز پیروزی در برابر این دشمن را می‌دانیم و کلید پیروزی را در اختیار داریم. به بدترین نحو آن را شکست خواهیم داد تا اینکه اثری از آن در کشور و منطقه ما باقی نماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در تلاش است از بهره‌برداری از گاز لبنان در آبهای منطقه‌ای جلوگیری کند، تصریح کرد: دشمنان نخواهند توانست ملت ما را تحقیر کنند. ملتی که به خوبی می‌داند که ایستادگی، تحمل و ناامید کردن دشمن، مسیر پیروزی و تغییر وضعیت کشور است.

این مقام حزب الله خاطر نشان کرد: ما بر روی سرمایه‌گذاری حاکمیتی بر روی گاز در آبهای منطقه‌ای خود حساب باز می‌کنیم و اصرار داریم که این حق را از دشمن بگیریم، حتی با زور. تا اینکه ملت ما در کرامت زندگی کند، نه اینکه دشمن آن را پایمال کند.

رعد در پایان تأکید کرد که حزب الله همچنان به مسیر مقاومت ادامه خواهد داد؛ مسیری که شهدا بذر آن را آبیاری کردند.

چندی پیش حزب الله سه پهپاد غیر مسلح به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» به پرواز درآورد. طبق بیانیه رسمی حزب‌الله، مأموریت این پهپادهای شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید».

این پیام پهپادی به اندازه‌ای وحشت در دل صهیونیستها ایجاد کرده است که منابع خبری آنان اذعان کردند که تل‌آویو برای مقابله با حزب الله و حملات احتمالی این جنبش به میدان کاریش، به اروپاییها پیام داده است؛ پیامی که هشدار و در عین حال تلاشی برای باز کردن پای غرب برای مقابله با حزب الله است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی پس از عملیات پهپادی حزب الله در میدان کاریش، صهیونیستها به کشورهای غربی پیام دادند که حزب الله، همچنان یک تهدید جهانی است.

به گزارش این شبکه، روایت رژیم صهیونیستی که نوعی تهدید برای اروپا هم به شمار می‌رود، این است که تهدید حزب الله فقط شامل این رژیم نمی‌شود، بلکه تبعات آن، دامان اروپاییها را هم خواهد گرفت.

به گزارش این شبکه، مسئولان اسرائیلی تماس‌های تلفنی با مسئولان اروپایی داشتند، با این پیام که «باید اقدامی کنید... در صورت حمله احتمالی حزب الله، ضرر آن فقط متوجه بخش انرژی اسرائیل نیست، بلکه کمکها [ی نفتی و گازی] به اروپا را تهدید می‌کند».

این روزها بحث میان رژیم صهیونیستی و لبنان بر سر مرزهای دریایی بین دو طرف بالا گرفته است.لبنان می‌گوید که بر سر مناطق بین خط های موسوم به ۲۳ و ۲۹ دریایی در حال مذاکره با رژیم صهیونیستی است.

اقدام چند روز پیش رژیم صهیونیستی در اعزام یک کشتی برای استخراج گاز از میدان گازی کاریش که در منطقه مورد مناقشه موسوم به خط ۲۹ بین سرزمین‌های اشغالی و لبنان واقع شده، باعث واکنش جدی مقامات و سیاسیون بیروت شد.

بر اساس مطالعات ارتش لبنان، خط ۲۹ و میدان کاریش یک میدان مشترک و مورد مناقشه است، اما برای مشترک شدن آن، دولت لبنان باید مختصاتی را در سازمان ملل تعیین کند، در حالی که از نظر رژیم صهیونیستی خط ۲۹ وجود ندارد و این منطقه خارج از محدوده آب‌های منطقه‌ای لبنان است و آمریکا هم تقسیم‌بندی این منطقه به دو بخش به عنوان راه‌حل رضایت‌بخش دو طرف را پیشنهاد می‌کند که گفته می‌شود، این پیشنهاد آمریکا هم در راستای کشاندن لبنان به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمیدرضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    6 0
    *** اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم .... ان شالله .
    • عباد IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      1 0
      اگرميتوانستيدتابه حال انجام داده بوديد.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    حزب الله پیروز است. دروود به سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    0 0
    حزب لله خار درچشم صهیونیستهای بی همه چیز است وخواب از چشمان آنان ربوده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس