کد خبر 1410543
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
کاوه رضایی به استقلال بازگشت

وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال پس از بسته شدن پنجره تابستانی مشخص شد.

به گزارش مشرق، مهلت نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز قرارداد یکی از اهداف مهم باشگاه استقلال در این بازار به ثبت نرسیده است.

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که  مدیران استقلال برای حضورش در تیم ساپینتو تلاش زیادی کردند اما با اینحال هنوز قرارداد این بازیکن ثبت نشده است.

البته دو طرف در این مورد نگرانی ندارند. با توجه به اینکه کاوه رضایی در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و با مهلتی که باشگاه استقلال به او داد، مشکلی برای ثبت قراردادش در روزهای آینده وجود ندارد.

این بازیکن فعلا در حال انجام امور اداری و شخصی خودش در بلژیک است و به زودی قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد.

البته لیست بازیکنان بزرگسال استقلال علیرغم جدایی سیدمحمد حسینی، باز هم حداقل نیاز به یک جای خالی دارد تا باشگاه بتواند قرارداد کاوه رضایی را ثبت کند و به همین خاطر ممکن است قرارداد ارسلان مطهری که در لیست خروج ساپینتو قرار گرفته بود اما تا پایان مهلت نقل و انتقالات توافقی برای جدایی صورت نگرفت، در روزهای آینده فسخ شود.

ضمن اینکه باشگاه استقلال نیم نگاهی هم به سعید عزت اللهی دارد و در صورتیکه زمینه جدایی این بازیکن از باشگاه وایله دانمارک و آزاد شدن او فراهم شود، ممکن است آبی‌ها با عزیز بک آمانوف که به عنوان سومین گزینه لیست خروجی معرفی شده نیز خداحافظی کنند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس