رئیس سازمان بسیج مستضعفین: شرایط مناسبی برای بسیج ظرفیت‌ها به‌وجود آمده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در داخل کشور با روی کار آمدن دولت مردمی و هماهنگی سران قوا شرایطی مناسب برای بسیج ظرفیت‌ها به وجود آمده است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع منتخبین فرماندهان نواحی بسیج، اظهار داشت: از مهمترین مسائل تحقق اهداف بسیج، ایجاد زمینه‌ها و شرایط برای ورود مردم در نیازمندی‌های تحقق گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرایط بسیار خوبی در دنیا و منطقه دارد و بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی در حال افول قدرت از لحاظ مادی و تأثیرگذاری هستند، ادامه داد: اگر حتی قدرت آن‌ها از لحاظ حجم مالی کم نشده باشد، در حوزه تأثیرگذاری قدرت توانشان کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: افراد معمولی در آمریکا نیز این شرایط را احساس کرده‌اند و این امر برای ایادی آن‌ها نیز ثابت شده است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: از سوی دیگر نظام اسلامی برنامه‌های خودش را به بهترین شکل ممکن پیش می‌برد و مهمترین اثر آن هم شکست بزرگترین ائتلاف سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: نظام سلطه در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و هم‌پیمانان این نظام سلطه‌گر که در برابر ایران ایستاده بودند هم شکست خوردند.

رئیس سازمان مستضعفین با اشاره به اینکه آن‌ها این شکست را فضاحت‌بار خواندند، خاطرنشان کرد: رژیم سرطانی صهیونیستی به سرعت در حال فروپاشی است و دچار شکست‌های پشت سر هم است.

وی به مواجهه مردم یمن، لبنان، عراق، سوریه با سران استکبار و دست‌نشانده‌های آن‌ها اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای این کشورها و سایر کشورهای آزادی‌خواه شده و این نشان دهنده ظهور، بروز و استمرار یک قدرت جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: در داخل کشور هم با روی کار آمدن دولت مردمی و هماهنگی سران قوا شرایطی مناسب برای بسیج ظرفیت‌ها به وجود آمده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در شعار دولت هم شاهد این هستیم که «دولت مردمی» محور کار قرار می‌گیرد و این توجه ویژه به الگوی مردمی‌سازی کارها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مردمسالاری در ایدئولوژی امام و امت وقتی انجام می‌شود که نخ تسبیحی به عنوان بسیج که تشکیلات انقلاب اسلامی است، با سازماندهی هوشمندانه بتواند ورود مردم را در عرصه‌ها متناسب‌سازی کند.

سردار سلیمانی در راستای پیش برندگی اهداف گام دوم انقلاب افزود: نقش بسیج در گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های مردمی در حوزه‌های خدمت رسانی، فرهنگی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، فضای مجازی و علم بسیار مهم و تأثیرگزار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    2 0
    روح حاج قاسم عزیزمون بهره مند از عزاداری محرم باشه توی این ایام عزاداری. من وقتی تیتر رو دیدم، یه لحظه کل ذهنم رفت سمت سردار شهید... 💔 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس