کد خبر 1410322
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
پادشاهی امباپه در آستانه سقوط

رسانه برزیلی در گزارشی از متزلزل شدن جایگاه یاغی پاریس به خاطر درگیری با مسی و نیمار پرده برداشت.

به گزارش مشرق، نشریه «UOL» برزیل در گزارشی با تیتر «سقوط پادشاهی امباپه» به بحران بوجود آمده در رختکن پاریسن ژرمن بعد از بالا گرفتن درگیری این بازیکن با مسی و نیمار پرداخت.

این رسانه برزیلی نوشت: تمدید قرارداد کیلیان امباپه به دخالت های او در مدیریت باشگاه بیشتر دامن زد. مهاجم فرانسوی در داخل رختکن و حتی خارج از آن "حکومت" دارد. تغییر بازیکنان با توصیه این بازیکن جوان جنجال آفرین شد.

*امباپه، پادشاه پاری سن ژرمن

کیلیان به شرطی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد که بیشترین دستمزد را در تیم داشته باشد و بر تصمیمات ورزشی تأثیر بگذارد.

پادشاهی امباپه در آستانه سقوط

پس از آن بود که لیست سیاه معروف فوتبالیست هایی که او دیگر در ترکیب نمی خواست به بیرون درز پیدا کرد. او در عین حال از جدایی مائوریسیو پوچتینو(سرمربی) و لئوناردو(مدیر) استقبال کرد.

*سقوط سلطنت آرژانتینی ها در پاریس توسط امباپه

این مهاجم بااستعداد فهرستی از فوتبالیست‌هایی که نمی‌خواست به باشگاه می داد و از مدیریت تا حد زیادی به حرف او گوش می داد.

پادشاهی امباپه در آستانه سقوط

با درخواست امباپه، جانلوئیجی دوناروما جانشین ناواس شد. مائورو ایکاردی و آندره هررا غیرقابل مصرف اعلام شدند و به دنبال یک باشگاه هستند. در حالیکه آنها در یک شیفت دیگر تمرین می کنند. آنخل دی ماریا راهی یوونتوس شد.  اینگونه بود که «سلطنت آرژانتینی ها» را که نوعی لایه محافظ برای لیونل مسی و نیمار بود، برچید.

*سلطنت امباپه در آستانه سقوط

برخی از اعضای تیم از قبل رفتار امباپه را "غیر قابل تحمل" می دانستند و به او با عنوان "فاسد باشگاه" رفتار می کردند. کیلیان رهبر گروه نشد. شاید به خاطر کاریزما، سبک رفتار و حتی جوانی باشد اما مهمتر از همه به این دلیل که او تهدید به رفتن به رئال مادرید کرد.

پادشاهی امباپه در آستانه سقوط

اما او همچنان تأیید هیئت مدیره را دارد. این است که میل هر دو طرف تشکیل ستادی است که بیشتر پاریسی باشد. ناصر الخلیفی در گفتگو با لوپاریزین گفته بود: «هدف من برای چند سال آینده این است که فقط بازیکنان پاریسی در تیم خود حضور داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس