بازی کردن صادقی تصمیم درستی است/ پرسپولیس به اندازه نامش خلق موقعیت نمی‌کند

یک پرسپولیسی به تساوی شب گذشته این تیم مقابل فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی در گفت‌وگویی در خصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل فولاد اهواز اظهار داشت: به نظرم هر دو تیم فوتبال قابل احترامی را ارائه دادند، اما پرسپولیس در برخی از نقاط نیاز به تکامل بیشتری خواهد داشت. تغییر سیستم پرسپولیس نیاز به بازیکنانی دارد که بتواند در این سیستم مؤثر باشند. البته پرسپولیس بازیکنان مدنظر خود را در اختیار دارد اما آیا در خصوص بازیکنی مثل سعید صادقی صبورتر بود. البته بازیکنی مثل سروش رفیعی هم در وسط زمین همراهی ندارد که بازی او را کامل کند. این در حالی است که لوکادیا جذب شده و امیدوارم مهاجم دیگر هم زودتر جذب شود تا خلاء خط حمله پر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در دو بازی اخیر موقعیت‌های زیادی خلق نکرده، افزود: قبول دارم که پرسپولیس به اندازه نامش موقعیت به دست نیاورده اما همانطور که گفتم حضور دو هافبک میانی کمکی به بازی تهاجمی پرسپولیس نمی‌کند. یک هافبک نگهدارنده در کنار یک هافبک خلاق که تصمیمات خوبی بگیرد و بتواند در موقع حمله اضافه شود در تیم نیست و این موضوع کاملا به چشم می‌آید. صادقی هنوز در فضای پرسپولیس حل نشده و نیاز به زمان دارد. البته مهاجمی که تمام‌کننده هم باشد در تیم نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چه الزامی به استفاده از بازیکنان جدید وقتی هنوز با فضای پرسپولیس آشنا نشده‌اند وجود دارد، افزود: به نظر من این ایده درستی است که وقتی شما یک بازیکن باکیفیت مثل سعید صادقی می‌گیرید و هزینه زیادی هم برای او می‌پردازید باید بازی کند. البته این بازیکن هم باید زودتر با فضای پرسپولیس هماهنگ شود تا بتواند مؤثر باشد.

آشوبی درباره نقطه قوت پرسپولیس در دو بازی اخیر که گل نخورده ادامه داد:‌اگر پرسپولیس دو بازی متوالی است که گل نمی‌خورد، به خاطر کار دفاعی جمعی همه بازیکنان است نه فقط خط دفاع اما من معتقدم که اگر علی نعمتی به جای بازی در پست دفاع چپ در دفاع مرکزی بازی کند، می‌تواند به بازی‌سازی از عقب زمین کمک کند. این‌ها البته نظرات ما از بیرون از تیم است و هیچکس به اندازه کادر فنی که در کنار بازیکنان هستند از وضعیت آنها خبر ندارد.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص غیبت یحیی گل‌محمدی در دو بازی اخیر و اینکه این موضوع چقدر در عملکرد سرخ‌پوشان تأثیرگذار بوده، خاطرنشان کرد:‌غیبت آقای گل‌محمدی بدون تأثیر نیست و می‌توانیم درصدی از ناکامی در این دو بازی را به غیبت او در کنار زمین بدانیم. اگر یحیی گل‌محمدی کنار زمین باشد روحیه بازیکنان هم بالاتر خواهد رفت.

وی در مورد بازی هفته سوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار خواهد شد،‌گفت: مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما موضوعی که وجود دارد این است که رسیدن به دروازه پرسپولیس برای هر تیمی سخت است و به راحتی به دروازه پرسپولیس نمی‌رسند. موضوع دیگر این است که پرسپولیس اگر بتواند به گل برسد، این موضوع فشار زیادی را از روی تیم برخواهد داشت. امیدوارم از این بازی پرسپولیس شرایط بهتری را تجربه کند. هر چند که شرایط در لیگ بگونه‌ای است که بازی راحت وجود ندارد و همه تیم‌ها پرقدرت شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    تا دیر نشده سرمربی تیم عوض کنید گلمحمدی سواد نداره
    • 6666664444 IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      1 0
      کیسه کشا خواهشا نظر ندن،تیم ما هوادارای صبور وفهیمی دارد،شرایط بهتر میشو مطمئن باشید
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 1
    آقای درویش تا دیر نشده سرمربی تیم عوض کنید
  • رضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    عزیز جان دست از توهم بردارید این تیم فقط با رانت بابامسعود چند جام اسنپ گرفته ! توی این پنجاه و چند سال فقط برای بقا در لیگ تلاش کرده! الان هم دارد همین کار را می کند در بین 16 تیم در رده دوازدهم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس