کد خبر 1409476
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
ای اف سی

نامه مشترک فیفا و AFC که به امضای برخی از مسئولین این دو نهاد رسیده به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد.

به گزارش مشرق، نامه مشترک فیفا و AFC که به امضای برخی از مسئولین این دو نهاد رسیده به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد.

در این نامه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست شد تا روز ٢٠ آگوست پاسخ خود را در خصوص گزارش های رسانه ای منتشر شده از اظهارات برخی نمایندگان مجلس و حفظ استقلال فدراسیون بر اساس قوانین و ضوابط فیفا و AFC ارائه کند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حفظ استقلال کامل و اجرای دقیق و شفاف اساسنامه در برگزاری انتخابات هشتم شهریور نسبت به تهیه پاسخ لازم در مهلت مقرر اقدام می کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    5 0
    می‌دونین بهترین کاری که میشه با فدراسیون فوتبال کرد چیه؟ مجلس قانون تصویب کنه دولت‌ و نهاد‌ها و صنایع دولتی اجازه ندارن هیچ‌گونه کمک مالی و لجستیکی به فدراسیون فوتبال و تیم‌های باشگاهی بکنن. بعد می‌خوام ببینم فیفا و ای‌اف‌سی و فدراسیون چه خاکی می‌خوان به سرشون بریزن.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      0 0
      بهترین نظر آفرین به شما ، اگر این کار رو بکنند عالی میشه، چون موقع پول گرفتن فدراسون دولتیه باشگاه ها دولتی اند ولی موقع حسابرسی و نظارت سریعا میگن دست به ما بزنید فیفا تعلیق میکنه ، واین امکانی جدی ب رای تولید فساد و حرامخواری دلالان است و.....
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    5 0
    مدوینید اگه فکر کنید کار تاج اصفهانی بوده
    • US ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      1 0
      از داخل دارند به اینها مکاتبه می کنند و گرا می دهند
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      0 0
      تاج اصفهانی همه هیکلش از پول حرومه. استاد ریاست به سبک پوتین-مدودوف
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 0
    فعلأ فیفا در مورد صلاحیت تاج برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال نظر بدهد کافی است
  • ایرانی با غیرت IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    6 0
    احتمالا جناب تاج با اون لهجه شیرین اصفهانی اش به دوستانش در ای.اف.سیرک نامه محرمانه داده که میخواهند او را از انتخابات به خاطر پرونده فسادش حذف کنند و دوستان او بلافاصله دست به کار شدند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 0
    اولا نظارت بر امور کشور از جمله فدراسیون‌ها، از وظایف نمایندگان است. ثانیا بازیکنان ابلهی که نامه سرگشاده منتشر کردن رو یک بار برای همیشه برکنار کنید که شادیش از هر چی تبعاتش باشه شیرین‌تره. گرچه شوتبال و کلا ورزش قهرمانی هیچ دستاوردی برای کشور نداره و نخواهد داشت، اما حالا که بودجه مملکت خرج توپ‌بازی چارتا بچه میشه باید یه اصولی رعایت بشه
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      0 0
      در درجه نخست اون کاپیتان ریش قرمز و دو کاپیتان نیمکت نشین را باید از فوتبال ملی برای همیشه محو کرد!
  • mojtaba SE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 0
    دیگه فیفا لطف کنه اصلا رئیس فدراسیون رو خودش تعیین کنه؟؟؟خوبه نه نونمون رو میدن نه آبمون رو که توضیح میخوان چرا نماینده قانونگذاری کشورو وزارت ورزش کشور چیزی گفته؟؟؟فیفا اول جواب بده به چه حقی قوتبال روسیه رو تحریم کرد؟؟؟
    • حقشه IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      0 0
      بخاطر اینکه وحشی هستن نمیدونی چرا عینک بزن ایشالا ایرانم تعلیق کنن
  • روشن IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    از مشرق خواهش میکنم ایمیل مرا به نهادهای نظارتی بدهند چون رسماً فردی را که مسئولیت بررسی صلاحیت فردی مثل تاج را داشته متهم به حداقل ترک فعل شده که کار را بجایی رسانده تا مجلس و سایر نهادهای نظارتی ناشیانه ورود کنند تا بهانه بیافتد به دست خناسان داخلی و خارجی تا نقشه محرومیت تیم ملی ایران اسلامی عزیز را در آستانه جام جهانی رقم بزنند ! لعنت بر کسی و کسانی که به این ملت عزیز و کشور اسلامی ما خیانت می‌کنند
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    غلط کردن و این بدعت را پایان دهید و کشور مسخره و استعمار اینها نیست که دخالت می کنند
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    خدا کنه این فوتبال کثیف ایران رو نه تعلیق که منحل کنند
  • مجید IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 2
    برخی از نظرات اقایان تا فوتبال را تعلیق نکنند ول کن ماجرا نیستند
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    ان شاءالله فیفا و ای اف سی این فدراسیون تولید فساد رو که با نام فوتبال فعالیت میکنه تعلیق کنه ، والا اینجا که هیچ کس زورش به این فوتبالی های فاسد نمیرسه ، دلخوشی مردم هم فوتبال نیست همون میلیارد میلیاردی که تو جیب این فوتبالیها میره را بدهند به مردم و جوانان خودشون بلدن برا خودشون دلخوشی ایجاد کنند و به این سرگرمی کاذب روی نیارند
  • DE ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 1
    خلاصه کلام فیفا و یوفا و AFC اینه که میخوان تمام مردهای ایرانی تغییر جنسیت بدن و زن بشن و زنها هم مرد بشن و اونوقت اونایی که قبلا مرد بودن به استادیوم میرن و اونایی که تازه مرد شدن هم اتوماتیک اجازه ی ورود دارن شاید کاپیتالیسم دست از سر ما برداره.
  • نصر IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    سارمان های بین المللی همه زیر نظر سارمانهای جاسوسی امریکا و اسراییل وانگلیس هستند .با اختیار دادن به انها یعنی حاکمیت بخشی از کشور را به دشمنان قسم خورده خودمان مثل کشور های نامبرده سپرده ایم .سازمان بهداشت جهانی دربخش حاکمیت سلامت مردم دخالت میکند .سازمان فائو در غذای مردم ،فیفا ای-اف- سی در ورزش ،یونسکو در فرهنک و قس علیهذا. اگر استقلال واقعی کشور را میخواهید به هیچ وجه نباید بدستورات انها توجه کنید .ورزش برای سلامتی و نشاط مردم جامعه است اگر هدف دیگری دنبال کند باعث تاراج منابع انسانی و اقتصادی کشور میگردد.همان گونه که امروز علاوه بر نابودی بسیاری ار جوانان و تلف شدن وهدر رفتن وقت انها در یک کار بیهوده هستیم منابع مالی بسیاری از جیب مردم بدست افراد فاسدحیف و میل میگرددو زمینه نفوذ جاسوسان انها را به اسم مربی و بازیکن در کشور فراهم میسازد.ضمن انکه باعث سرخوردگی جوانان و انحراف انها بعلت کم درامدی فعالیت های علمی و تجاری سالم و پر درامدی و پول پارو کردن فوتبالیستهای حرفه ای و مربی ها خارجی و داخلی و دلالان و کارچاق کن های انان میگردد.که هیچ نفعی بزای توسعه کشور ندارد .در صورتیکه ای اعتبارات اگر صرف توسعه ورزش ملی کشور میشد بالطبع ده ها برابر از امروز ورزشکار و مربی حرفه ای وکاربلد داشتیم که نتیجه ان میتوانست بسیاربهتر از این که هست باشد .
  • TR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    تخلفات باید گزارش بشه وقتی که مراجع داخلی به فساد فوتبال ورود نمی کنند باید به فیفا گزارش بدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس