کد خبر 1409346
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
حاشیه در اردوی رقیب ایران

تیم ملی والیبال لهستان پیش از شروع قهرمانی جهان درگیر برخی حواشی شده است.

به گزارش مشرق، بحث درباره حضور یا غیبت ویلفرد لئون در رقابت‌های قهرمانی جهان به یک معمای بزرگ تبدیل شده بود. این بازیکن اخیرا در تمرینات تیم ملی والیبال لهستان حاضر بوده اما همچنان رسیدن او به مسابقات قهرمانی جهان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

در ادامه لئون یک مصاحبه دیگر انجام داد و گفت: من خیلی نمی توانم به بدنم فشار بیاورم بنابراین در صورتی‌که در مسابقات ابتدایی از اول به میدان نروم می‌توانم در کنار تیم حضور داشته باشم. البته اگر مدت زمان بیشتری برای ریکاوری کردن در اختیار داشتم شرایط بهتر بود اما با همه این تفاسیر فکر می‌کنم که می توانم از مرحله یک چهارم نهایی تیم را همراهی کنم. من همه سعی و کوشش خود را به کار می گیرم که در قهرمانی جهان حضور داشته باشم اما همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد و من به آن احترام می‌گذارم.

حاشیه در اردوی رقیب ایران

با این حال همانطور که پیش بینی می شد این بازیکن نتوانست اجازه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کند و طی روزهای اخیر رسماً از لیست تیم ملی لهستان خط خورد. با این وجود به نظر می‌رسد که لئون می‌توانسته از مرحله حذفی قهرمانی جهان در ترکیب لهستان حضور پیدا کند اما به نظر می رسد دلیل اصلی خط خوردن او این بوده که کادر فنی لهستان تصمیم گرفته که روی این بازیکن ریسک نکند تا یک لئون آماده را برای رقابت‌های المپیک در اختیار داشته باشد.

حاشیه در اردوی رقیب ایران

البته به نظر می‌رسد که این تصمیم نیکولا گربیچ اصلاً به مذاق فوق‌ستاره لهستانی‌ها خوش نیامده است. لئون در یکی دو روز گذشته تصاویری از تمرینات خود را به اشتراک گذاشته که نشان دهد کاملا آماده بوده و می توانسته تیم ملی لهستان را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی کند.

در همین راستا با یکی از خبرنگاران معتبر لهستانی که دوست نداشت اسمش فاش شود، صراحتاً اعلام کرد که مشکل بین ویلفرد لئون و نیکولا گردویچ بسیار عمیق و جدی است. در واقع می توان گفت که این دو نفر وارد یک دوئل با یکدیگر شده اند. این خبرنگار لهستانی همچنین تاکید کرد که در این کشور همه مخصوصاً خبرنگاران حوزه والیبال نسبت به تصمیم گربیچ مبنی بر خط زدن لئون معترض هستند و معتقدند که حتی یک‌ لئون نیمه آماده کارایی بیشتری نسبت به برخی بازیکنان دعوت شده برای لهستان دارد.

حاشیه در اردوی رقیب ایران

در حقیقت شواهد حاکی از آن است که لئون و گربیچ به شکل جدی با یکدیگر مشکل دارند و مشخص نیست بعد از مسابقات قهرمانی جهان و در صورت ماندن نیکولا گربیچ در لهستان چه آینده ای در انتظار همکاری این دو نفر خواهد بود.

در آخر گفتنی است که نیکولا گربیچ چند روز پیش در مصاحبه با ورزش سه پاسخ سیاستمدارانه‌ای به علت خط زدن ویلفردو لئون داده و گفته بود: من قبلاً به رسانه‌ها خبر دادم که این بازیکن خیلی سریع‌تر از چیزی که انتظار می‌رفت در حال بهبودی و ریکاوری است. ایشان بازیکنی است که پرش‌های زیادی داشت، بنابراین خیلی مهم بود که بتواند بدنش را به شرایط اوج آمادگی برساند. این که بتواند با هم‌تیمی‌هایش هم هماهنگ شود اهمیت زیادی داشت. او به زودی بازی کردن را شروع خواهد کرد. با این حال مایه تأسف است که یکی از بهترین بازیکنان‌ را در مسابقات قهرمانی جهان در اختیار نداریم. من نمی خواستم سلامتی لئون و همچنین نتایج تیمم را به خطر بیندازم چون وقتی در زمین حضور دارد انتظارات از او خیلی بالاست و کسی نمی‌تواند قبول کند که او در زمین حضور داشته باشد اما اوج آمادگی را ارائه ندهد

حاشیه در اردوی رقیب ایران

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس