کد خبر 1409325
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
دوئل ملوان و استقلال با حضور ۲ طلسم بزرگ

ملوان و استقلال در شرایطی باید به مصاف یکدیگر بروند که آبی‌ها مدت‌هاست در انزلی به برتری نرسیده‌اند و قوهای سپید نیز به دنبال پیروزی در بالاترین سطح لیگ پس از سال‌ها هستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست در هفته نخست بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، باید در چارچوب هفته دوم به مصاف میزبان خود ملوان بندرانزلی برود. دیداری که از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی انزلی به انجام می‌رسد.

آبی‌پوشان تهرانی با هدایت ریکاردو ساپینتو به دنبال این هستند تا باخت هفته اول را جبران کنند. در سوی مقابل مازیار زارع و شاگردانش نیز همین هدف را دارند. آنها در گام نخست با یک گل به میزبان خود پیکان باختند و حالا در خانه فرصت خوبی برای جبران باقیست.

این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر ۲۸ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ماحصل آن ۱۴ برد برای تیم پایتخت‌نشین، چهار پیروزی برای انزلی‌چی‌ها و ۱۰ تساوی بوده است. آنها بعد از سقوط ملوان در لیگ پانزدهم دیگر در این مسابقات مقابل یکدیگر صف‌آرایی نکرده‌اند و باید دید پس از ۶ فصل غیبت، جدال این ۲ تیم به چه نتیجه‌ای منتج خواهد شد.

استقلال در بازی رفت لیگ پانزدهم با ۲ گل امید ابراهیمی از سد ملوان گذشت اما در بازی برگشت به میزبانی نماینده استان گیلان تساوی ۲ بر ۲ حکمفرما شد. در آن دیدار جابر انصاری و محسن کریمی برای استقلال گلزنی کردند و در سوی دیگر سید جلال رافخایی زننده هر ۲ گل قوهای سپید بود.

آبی‌پوشان تهرانی در انزلی همیشه با چالش‌های جدی مواجه بوده‌اند. آنها در پنج رویارویی اخیر با ملوان در خانه‌اش و در لیگ برتر بردی را نداشته‌اند و ۲ مساوی و سه باخت عایدشان شده است. آخرین پیروزی تیم پایتخت‌نشین در ورزشگاه تختی و در لیگ برتر به ۱۱ سال و هشت ماه و ۲۰ روز قبل یا به بیانی دیگر به ۴۲۸۱ روز پیش برمی‌گردد. جایی که آنها با تک گل حنیف عمران‌زاده بر حریف ۱۰ نفره خود غلبه کردند. باید دید این طلسم در هفته دوم لیگ بیست و دوم شکسته خواهد شد یا خیر.

ملوانان نیز در طرف دیگر ماجرا باید طلسم‌شکنی کنند. آنها سه بازی آخر خود در لیگ پانزدهم را نبردند و در هفته اول این فصل نیز موفق به کسب امتیاز نشدند تا حالا به دنبال اولین پیروزی پس از ۲۳۰۹ روز در لیگ برتر باشند. آخرین برد آنها دست بر قضا مقابل یک تیم تهرانی در انزلی بود؛ جایی که قوهای سپید در هفته بیست و هفتم لیگ پانزدهم با نتیجه سه بر ۲، سایپا را شکست دادند.

باید دید در این هفته آیا طلسمی خواهد شکست و یا خیر.

دوئل ملوان و استقلال با حضور ۲ طلسم بزرگ

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس