کد خبر 1409311
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
برانکو شایعه حضور در تیم ملی ایران را رد کرد

سرمربی سابق کروات پرسپولیس قصد دارد از این باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مالیات قراردادش شکایت کند.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکویچ که چهار سال در پرسپولیس فعالیت کرد، بعد از جدایی از این  باشگاه، با طرح شکایت به کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت حدود ۹۰۰ هزار یورو از مطالبات خود کرد و در نهایت پس از تایید رای در دادگاه CAS و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس توسط فیفا، توانست مطالبات خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس در زمان انعقاد قرارداد با این  مربی و بعد زمان تمدید در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، بندی در قراردادش نوشت که بر اساس آن، پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد اما با وجود گذشت سه سال از جدایی برانکو، هنوز مالیات قرارداد او توسط پرسپولیس پرداخت نشده است.

پرسپولیس چیزی حدود ۱۱ میلیارد تومان بابت قرارداد برانکو به اداره مالیات بپردازد و تا زمانی که این پول  پرداخت نشود، برانکو در صورت سفر به ایران، ممنوع‌الخروج خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگویی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: به خاطر پرداخت نشدن مالیاتم از پرسپولیس قصد شکایت دارم.

پرسپولیسی‌ها که این روزها با توجه  به وصول پول فروش سهام در بورس، منابع مالی خوبی در اختیار  گرفته‌اند و بخشی از بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کرده‌اند، باید دید آیا برنامه‌ای برای پرداخت مالیات سرمربی سابق خود دارند یا دوباره پرونده  جدیدی علیه این باشگاه  شکل خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 2
    برانکو از اسکوچیچ خیلی بهتره
  • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 4
    برانکو از ما عرب هاست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    دیگه کل کره زمین میدونن تو فوتبال ایران چه فاضلابی موج میزنه و چه بریزبپاش وحشتناکی از بیت المال مردم در جریانه . هر مربی عرقخوری از راه میرسه فرتی میره شکایت چند میلیون دلار از پول این مردم بدبخت میریزه جیبش . فقط مدیونی اگر روزی مهیب ترین زلزله از خشم خدا بر ما نازل شد نگی علتش رو نمیدونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس