کد خبر 1409139
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
گل‌محمدی به دنبال جذب مهاجم خارجی جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نام مهاجم خارجی جدیدی را به باشگاه داده تا جذب شود.

به گزارش مشرق، پس از جذب لوکادیو، یحیی گل‌محمدی نام یک مهاجم خارجی دیگر را به باشگاه پرسپولیس داده تا روند مذاکرات و جذب او آغاز شود. این در حالی است که پیش از این رضا درویش در اظهار نظری عنوان کرده که این باشگاه فعلا نیازی به جذب مهاجم خارجی دیگر ندارد.

گل‌محمدی با توجه به  شرایط فنی حامد پاکدل، مهدی عبدی و احتمال جدایی شرزود تمیروف، به دنبال این است که تیمش را در خط حمله تقویت کند تا در طول فصل مشکلی از این بابت نداشته باشد و از این رو با بررسی گزینه‌های مختلف از باشگاه خواسته مهاجم خارجی دیگری جذب شود اما اظهارات رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه نشان می‌دهد یا مدیران باشگاه چندان تمایلی به جذب مهاجم خارجی جدید ندارند که این به نوعی دخالت در امور کادر فنی است و یا شاید به خاطر دور شدن از فضای دلالی، می‌خواهند چراغ خاموش پیش بروند.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس که بنا به ادعای مدیرعامل این باشگاه حدود یک میلیون دلار برای خرید یورگن لوکادیا خرج کرده، اگر اقدامی برای جذب مهاجم جدید خارجی کند، برای این موضوع چقدر پول صرف خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    پول بیت المال رو خرج می کنند براشون مهم نیست که
    • تخت جمشید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      بس کنید بابا فقط یه جمله یاد گرفتید بیت المال بیت المال. چه سرخ چه آبی چه زرد فرقی نمیکنه! همین فوتبال میلیونها نفرو دلخوش کرده ! غیر از این چه دلخوشی دارن به ویژه جوانها؟؟؟ بس کنید دیگه!
  • سید فروزان CH ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    این میلیونها دلار را خرج نوجوانان و جوانان کنند ، مدارس فوتبال را مجهز کنند ، سال آینده همین بازیکن از باشگاه شکایت خواهد کرد بخاطر عدم پرداخت دستمزد و باشگاه چند برابر باید جریمه بدهد احمق‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس