کد خبر 1408692
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
مخبر

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون اول رییس جمهور فرمانده هماهنگی جراحی اقتصادی است، گفت: آقای مخبر در شرایط سختی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده گرفته است.

به گزارش مشرق، علی بابایی کارنامی با اشاره به عملکرد معاون اول رییس جمهور گفت: امروز آقای مخبر در حالی کار هماهنگی تیم اقتصادی دولت را بر عهده دارد که کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس افزود: واقعیت این است در شرایط فعلی کار کردن سخت است در این شرایط متولی و مدیر ارشد اقتصادی دولت از کارهای بسیار سخت و پیچیده‌ است مضافا اینکه در این شرایط توقعات از معاون اول رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت بالا است و همین مساله کار را سخت‌تر کرده است.

بابایی کارنامی اظهار کرد: عملکرد اقتصادی دولت با توجه به شرایط موجود جای تقدیر و تشکر دارد دولت فعلی تنها دولتی است که بدون استقراض از بانک مرکزی اقتصادی کشور را اداره می‌کند و از سوی دیگر بدهی‌های دولت قبل را هم پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مضافا اینکه دولت کار جراحی اقتصادی را به فرماندهی معاون اول رییس جمهور در دستور کار دارد و علاوه بر آن تورم به ارث رسیده از دولت قبل بر سر سفره این دولت است و همه اینها کار را برای دولت سیزدهم سخت کرده است.

نماینده مردم ساری در مجلس یادآور شد: از زحمات آقای مخبر تقدیر و تشکر داریم و از ایشان می‌خواهیم برای اطلاع‌رسانی بهتر درباره انجام امور گزارش‌ کاری را به مجلس ارائه کند.

وی با اشاره به فضاسازی‌ها علیه معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: این فضاسازی‌ها همواره وجود دارد اما در حال حاضر بیشتر شده نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که معاون اول رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت وارد اینگونه فضاسازی و حواشی‌ها نشوند زیرا آنها را از اصل کار دور می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شیرازm IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 1
    چقدرنفاق دارن دارودسته ی اصلاحات باچه رویی بازحرف میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس