کد خبر 1408682
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
عکس کمتر دیده شده از ستاره های استقلال/ وقتی مهدی قایدی و محمد محبی در بوشهر هم تیمی بودند!

اعضای تیم استقلال روز گذشته با حضور همه نفرات تازه وارد این تیم به علاوه نفرات قبلی یک جلسه تمرین شاداب را برگزار کردند.

به گزارش مشرق، از جمله بازیکنان تازه وارد به جمع آبی پوشان استقلال مهدی قایدی فوتبالیست بوشهری استقلال بود که پس از یکسال جدایی از این تیم و بازی در باشگاه شباب الاهلی امارات از تمرین عصر دوشنبه به جمع هم‌تیمی‌های سابقش برگشت.

در این تمرین قایدی و محمد محبی بازیکن سابق تیم شاهین بوشهر نیز حضور داشتند. این دو بازیکن حدود هفت سال پیش، زمانی که هر یک شانزده سال بیشتر نداشتند در تیم نوجوانان باشگاه شاهین بوشهر کنار هم توپ می‌زدند و حالا پس از چند فصل بازی برای تیم های مختلف و حضور در باشگاه های خارجی بار دیگر در تیم استقلال هم تیمی شدند.

مهدی قایدی از ابتدای لیگ برتر هفدهم به جمع آبی پوشان استقلال پیوست و شاگرد علیرضا منصوریان شد و سپس زیر نظر وینفرد شفر، آندره آ استراماچونی، فرهاد مجیدی و محمود فکری کار کرد.

محبی هم در تابستان لیگ نوزدهم و پس از اینکه با شاهین بوشهر به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد، یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت طلایی پوشان بود و در لیگ بیستم نیز زیر نظر محرم نویدکیا، یکی از بازیکنان ثابت این تیم در بخش تهاجمی به شمار می‌رفت.

عکس کمتر دیده شده از ستاره های استقلال/ وقتی مهدی قایدی و محمد محبی در بوشهر هم تیمی بودند! محمد محبی و مهدی قایدی در ردیف پایین از چپ به راست نفرات دوم و چهارم هستند
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس