کد خبر 1408182
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
بازیکنی که از نظر مسی شایسته توپ طلا ۲۰۲۲ است

فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به ستایش از کریم بنزما پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای ۲۰۲۲ دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، مسی بعد از ۱۶ سال در فهرست ۳۰ بازیکن برتر فوتبال جهان برای کسب توپ طلای ۲۰۲۲ قرار نگرفت.

این بازیکن آرژانتینی که با کسب ۷ توپ طلا رکورددار این جایزه در تاریخ فوتبال جهان است براین باور است که کریم بنزما باتوجه به فصل بسیار خوبی که با رئال مادرید پشت سر گذاشت شایسته کسب توپ است.

مسی در گفت وگو با تلویزیون آرژانتین گفت: بنزما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او توانست با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او بیشترین نقش را در قهرمانی رئال در این رقابت داشت. او در لالیگا هم که با قهرمانی رئال به پایان رسید بهترین بازیکن بود. بنابراین به نظر من بنزما شانس اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۲ است.

بنزما در رقابت های لالیگا عنوان آقای گلی را به دست آورد و در دادن پاس گل هم به همراه دمبله به صورت مشترک در صدر قرار گرفتند. اوج کار بنزما در لیگ قهرمانان اروپا بود که با زدن ۱۵ گل نه تنها آقای گلی این رقابت ها را به دست آورد بلکه زمینه ساز قهرمانی رئال در این رقابت شد و به همین خاطر از هم اکنون بسیاری براین باور هستند که باید توپ طلا به بنزما داده شود.

این مهاجم فرانسوی برای کسب توپ طلا باید با بازیکنانی مثل ارلینگ هالند، کیلیان ام باپه، محمد صلاح، سادیو مانه، روبرت لواندوفسکی، ریاض محرز، کوین دی بروین، تیبو کورتوا  و چند بازیکن دیگر رقابت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    واقعا حق حاج کریمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس