کد خبر 1408175
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
درخواست ترامپ از اف.بی.آی برای بازگرداندن اسناد

دونالد ترامپ از پلیس فدرال آمریکا خواسته اسناد توقیف شده را به اقامتگاه خود بازگرداند.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از وزارت دادگستری کشورش خواست برخی از اسناد توقیف شده در روز دوشنبه گذشته در حمله ماموران اف.بی.آی به اقامتگاه مشهور به مارئه لاگو را به او را بازگرداند.

این رئیس جمهور سابق آمریکا در پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» به یک گزارش شبکه فاکس نیوز در روز شنبه واکنش نشان داد. فاکس نیوز گزارش داد، اف.بی.آی بعد از این حمله، به تیم وابسته به ترامپ اخطار داده که برخی از اسناد توقیف شده تحت قانون محرمانگی در رابطه وکیل و موکل محافظت شده هستند.

وزارت دادگستری آمریکا هنوز این گزارش را به صورت علنی تایید نکرده است و به جز بیانیه کوتاهی که چند روز قبل از سوی مریک گارلند دادستان کل آمریکا به مطبوعات ارائه شد، اظهار نظر دیگری درباره تحقیقات مرتبط با این اسنادد مطرح نکرده است.

ترامپ در پستش در تروث سوشال که امروز یکشنبه منتشر کرد نوشت:« اوه چه عالی! حالا مشخص شده که اف.بی.آی در حمله مشهورش، چند جعبه اسناد مشمول محرمانگی رابطه وکیل-موکل و اسناد مشمول مزیت قوه مجریه را با خود برده است در صورتی که آنها نباید عمدا آنها برده باشند. من به موجب این نسخه از حقیقت، محترمانه درخواست می کنم این اسناد فورا به مکانی که آنها را در آن توقیف کرده اند برگردانند. متشکرم!»

پیشتر این رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین در مطلب دیگری در واکنش به این حمله ماموران اف.بی.آی به ملکش، وزارت دادگستری آمریکا و اف.بی.آی را از بابت تحقیقات درباره ستاد انتخاباتی اش برای انتخابات سال 2016 مورد حمله قرار داد. او با گفتن این که این حمله دارای انگیزه سیاسی بوده، این توطئه تایید نشده درباره این که ماموران اف.بی.آی در جعبه های اسناد توقیف شده در ملک مارالاگو اسناد و مدارکی را کار گذاشته اند مطرح کرد.

ترامپ نوشت: «کل دنیا نظاره کردند که اف.بی.آی این خانه از جمله کمد ها و (البسه) بانوی اول سابق آمریکا را به تنهایی و افسارگسیخته زیر و رو کردند. آنها حتی درخواست کردند دوربینهای امنیتی را خاموش کنند (ما مخالفت کریم) اما راهی نیست که بفهمیم آنچه آنها بردند مشروع بوده و یا چیزی در آنها کار گذاشته اند. این در هر صورت کار اف.بی.آی است!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    یعنی مجموعه این کارها انگاری مو نمی زنه با میرحسین.چقدر مشترکات دارند البته هاپوی زرد برادر....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس