جلسات مشترک مجلس و دولت هر فصل برگزار می‌شود

موسوی گفت: طرح مباحث مرتبط با مسائل معیشتی و اقتصادی محور این نشست مشترک بود و در نهایت تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا به حل گره‌های معیشتی مردم و ارتقای روابط دو قوه کمک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سیدنظام الدین موسوی در حاشیه نشست مشترک هیات دولت با هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار شد که رؤسای دو قوه نیز در آن حضور داشتند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: گزارش های خوبی توسط اعضای دولت به خصوص در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

وی یادآور شد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و اقتصادی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و اقتصادی موثر خواهد بود.

موسوی همچنین تصریح کرد: سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست، البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: امیدواریم ایده های ابتکاری که امروز شاهد بیان آن در نشست مشترک بودیم هماهنگی و هم افزایی ها را افزایش دهد. قرار است در هر فصل این جلسات مشترک را داشته باشیم علاوه بر آن جلسات دیگری بین دولت و مجلس با حضور همه نمایندگان خواهیم داشت.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: نشست مشترک هیئت‌رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس‌جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم از ساعت ۱۸ امروز آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس