.

رسانه ها از ورود یک خودرو به موانع فیزیکی نزدیک ساختمان کنگره آمریکا و شلیک راننده آن به سوی نیروهای امنیتی خبر می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فردی که با یک دستگاه خودرو وارد موانع فیزیکی نزدیک ساختمان کنگره آمریکا شد، پیش از اینکه اقدام به خودکشی کند، به سوی نیروهای امنیتی نیز آتش گشود.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این حادثه در حالی رخ داد که نیروهای امنیتی آمریکا به دنبال تحقیق و تفحص از عمارت مار-آلاگو متعلق به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین این کشور با تهدیداتی مواجه شده اند.

این حادثه حدود ساعت ۴ صبح امروز یکشنبه در محدوده خیابان کاپیتول شرقی و خیابان دوم روی داد.

به گفته اداره پلیس متروپولیتن دی سی، زمانی که مأموران صدای تیراندازی را شنیده و به سوی ضارب نزدیک شدند، وی با شلیک به سوی خود به خودکشی اقدام کرد و به زندگی اش پایان داد.

مقامات دولت فدرال ایالات متحده طی روزهای گذشته نسبت به افزایش تهدیدها علیه ساختمان های دولتی به دنبال تفتیش ویلای ترامپ هشدار داده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی یورو نیوز، حادثه امروز یکشنبه یادآور رویدادی مشابه در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ است که در جریان آن مردی با خودروی خود به سمت ۲ افسر پلیس در نزدیکی ساختمان کنگره هجوم برد. در آن حادثه یک افسر ۱۸ ساله پلیس کشته شد.

صدها نفر از هواداران دونالد ترامپ چند ماه قبل از آن حادثه در روز شش ژانویه سال ۲۰۲۱ در اعتراض به تائید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۱، به ساختمان کنگره یورش برده بودند؛ حادثه ای که تعداد زیادی کشته و زخمی در پی داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس