دستگیری ۷ نفر از عوامل تیراندازی در کرج/لیدر گروه تحت تعقیب است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پرونده تیراندازی در گوهردشت کرج تا کنون هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می‌دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت مقام اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که سلاح را در جامعه زیاد کند، گفت: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به میزان کشفیات سلاح در استان، ادامه داد: تعداد جرائم مسلحانه نسبت به جمعیت شهر و حجم جرائم اصلا قابل درصد گیری نیست و بسیار پایین است. البته در مجموع خریداری و استفاده از سلاح جرم تلقی می‌شود و توصیه اکید داریم افراد به این سمت نروند چرا که مجازات انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تیراندازی در کرج، افزود: بررسی آمار درگیری اراذل با سلاح گرم و سرد طی چهار سال گذشته به تناسب سایر استان‌ها بسیار پایین است، در ابتدای فعالیت‌های خود نیز برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستورکار قرار گرفت و با همکاری که با مجموعه قضایی صورت گرفت اجازه عرض اندام به این قشر را ندادیم.

محمدیان در خصوص پرونده تیراندازی در یک تعویض روغنی، گفت: این پرونده هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می‌دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری در خصوص کشف کالای قاچاق و مواد مخدر به آمار و ارقام اشاره کرد و یادآور شد: برخورد جدی با این اقلام صورت می‌گیرد و قرار نیست در این حوزه مماشاتی وجود داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دوردور در خیابان‌های استان و شرط بندی‌هایی که صورت می‌گیرد، گفت: به دستور دادستان ابن خودروها ۲ ماه توقیف خواهد شد، تا کنون بیش از ۲۰ خودرو طی ۶ ماه گذشته سال جاری در این خصوص توقیف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • هوشنگ IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 2
    دشمن چیه ؟ کار نیست دولت برای جوانان بیکار کار ایجاد نمی کنه توقع دارین سماق بممکند ؟ کو کار ؟ هر حادسگثه ای را نباید سیاسی کرد مشکل از بیکاریه
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    از پلیس زحمت کش و دلسوز تقاضا داریم هر هفت نفر و اعدام کنن تا درس عبرتی شود برای سایر ارازل ها
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    خلخالی روحت شاد اگه بودی این ارازل ها اینجوری جولان نمیدادند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    چقدر خطرناکن اینا
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    0 0
    هر هفت نفر هم سابقه دارهستن لابد قاتل های بی شرف
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    هیچ کس از دست اینا در آرامش نیست لات های آدمکش
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    کرج و به لجن کشیدن هر روز یه شر واسه شهروندها درست میکنن خسته کردن مردم و

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس