بن سلمان برای سرکوب مخالفان خود، یگان امنیتی تأسیس کرد

منابع آگاه خبر دادند که ولی‌عهد عربستان سعودی به تازگی یک یگان امنیتی احداث کرده که هدف از آن، سرکوب مخالفان خود در خارج از این کشور است.

به گزارش مشرق، منابع آگاه خبر دادند که محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان سعودی همچنان در حال سرکوب مخالفان خود در داخل و خارج از این کشور است.

این منابع به پایگاه خبری «مرآة الجزیره» گفتند که بن سلمان به تازگی یک یگان امنیتی احداث کرده است که هدف از آن، سرکوب مخالفان خود در خارج از این کشور است.

این منابع با بیان اینکه بن سلمان به سرعت خواستار تأمین مالی این یگان است، تأکید کردند، بن سلمان موافقت کرده است که حقوق این یگان امنیتی بالا باشد و هر گونه تجهیزات نیز برای آنان فراهم شود.

به گفته منابع مذکور، ولی‌عهد سعودی همچنین دستور داده که از همه ابزارها برای تحت نظر گرفتن و جاسوسی  در نتیجه محاصره مخالفان خود استفاده شود. بن سلمان همچنین دستور داد که هر کس در داخل این کشور با مخالفان خارجی وی، تماس گرفت، او را بازداشت کنند.

این منابع می‌گویند که افزایش نفوذ مخالفان خارجی بن سلمان، به شدت وی را نگران کرده‌ است و آنان را تهدید خطرناکی برای خود می‌داند.

پیش از این هم سازمان دیدبان حقوق بشر، از بن سلمان تحت عنوان دیکتاتوری یاد کرده بود که به شدت همه مخالفان را در داخل این کشور سرکوب می‌کند.

این سازمان، پرونده بن سلمان در زمینه حقوق بشر را سیاه توصیف و تأکید کرد، بن سلمان بر سرکوب مخالفان و منتقدان داخلی خود هم افزوده است؛ هر چند وی در اقدامات نمادین، برخی از فعالان را در سال جاری میلادی آزاد کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    صورت کثیفشومیبینم حالم بهم میخوره ولدشیطان ...
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلمان اره بر بایدن نمک گیر کرد تا مخافان را اره کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس