نجات جان گردشگران گرفتار در سیلاب فیروزکوه با اعزام بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تمامی گردشگران و گرفتاران در سیلاب روز گذشته شهرستان فیروز کوه توسط گروههای امداد ونجات با اعزام بالگرد به مکان های امن منتقل شدند.

به گزارش مشرق، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران روز پنجشنبه در گفت وگو با رسانه  ها گفت: با آغاز بارش باران و وقوع سیلاب روز گذشته در فیروزکوه، تعدادی از گردشگران در منطقه گردشگری تنگه واشی این شهرستان گرفتار سیل شدند.

شاهین فتحی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و نبود امکان دسترسی جاده با توجه به جاری شدن سیلاب، با هماهنگی های انجام شده، یک فروند بالگرد برای نجات جان این گردشگران به منطقه تنگه واشی اعزام شد.

نجات جان گردشگران گرفتار در سیلاب فیروزکوه با اعزام بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در سیلاب روز گذشته شهرستان فیروز کوه ۱۸ گردشگر گرفتار در سیل منطقه تنگه واشی توسط  بالگرد به منطقه امن منتقل شدند.

وی گفت : خوشبختانه با اقدام به موقع خدمات امدادی، از بروز فاجعه ای جبران ناشدنی جلوگیری شد و ۱۸ گردشگر به منطقه امن انتقال و اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود : ابتدای مسیر روستای جلیزجند ۴ نفر هم گرفتار سیلاب شده بودند که دو نفر از آنها مصدوم شدند.

فتحی گفت: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل توسط امدادگران درمان و مصدوم دیگر به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان منتقل شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    چه وقت گردشگری هست آنهم با اعلام هشدار قبلی . ولله بخدا . برخی معرکه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس