سناریوی نگران کننده، تقابل با گروه های فلسطینی در چند جبهه است

رسانه ها و مقامات صهیونیست اذعان کردند که سناریوی نگران کننده برای تل آویو، تقابل و رویارویی فراگیر با گروه های فلسطینی در چند جبهه است که با شلیک هزاران موشک نقطه زن همراه خواهد بود.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به دستاوردهای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ سه روزه این رژیم علیه نوار غزه اعلام کردند سناریوی نگران کننده، وقوع هرگونه تقابل و رویارویی فراگیر با گروه‌های فلسطینی در چند جبهه است.

«کوبی می‌روم» افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: جهاد اسلامی توانست در عرض سه روز ۱۰۰۰ موشک شلیک کند و مرکز اسرائیل، قدس و فرودگاه بن گوریون را هدف قرار دهد و زندگی هزاران اسرائیلی را مختل کند. این همان واقعیت‌هایی است که وقتی درباره دستاوردهای خودمان در این عملیات از آن صحبت می‌کنیم، نباید نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که این تصویر جنگ بعدی نخواهد بود. چالش بزرگ‌تر در رویارویی با حماس و حزب الله نهفته است و در آن صورت، جنگ در یک عرصه نخواهد بود، بلکه ما شاهد تقابل در چندین صحنه خواهیم بود؛ جنگی که چندین برابر شدیدتر خواهد بود و در آن هزاران موشک علیه جبهه داخلی شلیک خواهد شد و صدها تلفات و خسارت‌های سنگین برجای خواهد گذاشت.

«نیتسان نوریال» افسر ذخیره و جانشین سابق یگان غزه در ارتش رژیم صهیونیستی هم در این باره اذعان کرد: تصور کنید که در یک رویارویی همه جانبه و تقابل در چند جبهه چه اتفاقی می‌افتد. این زنگ خطر برای هر کسی است که فکر می‌کند شکاف‌های حفاظت از جبهه داخلی خود به خود برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه «گنبد آهنین» قابلیت‌های محدودی دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک در یک رویارویی چندجانبه صحنه‌های سقوط موشک‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود و باید برای آن آماده باشیم.

«آوی بنیاهو» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی هم به کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: هرگونه جنگ آتی، تفریحی نخواهد بود و اوضاع با شلیک موشک‌های دقیق و نقطه زن حماس یا حزب الله به تل آویو دشوار خواهد بود؛ جنگی طولانی مدت که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی خواهد شد. پس باید متناسب با شرایط و اوضاع اقدام کنیم و نباید خوش خیال باشیم.

پیشتر روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز اعلام کرده بود که عملیات اخیر علیه جنبش جهاد اسلامی، شاهد دیگری بر شکست فاحش سیاست تل آویو در قبال غزه است چرا که چرخه‌های خشونت به طور شدیدتری در حال تکرار است و روال عادی زندگی اسرائیلی‌ها به طور مرتب دچار اختلال می‌شود.

گفتنی است، طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند.

در پاسخ به این حمله جنایتکارانه، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

سرانجام توافق آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یکشنبه شب به وقت محلی (بامداد دوشنبه به وقت تهران) و با میانجیگری مصر اجرایی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    یعنی آتش بس . بعد یورش به اردوگاه و شهرک ها مثل نابلس و ادامه ترور فرماندهان مقاومت بتدریج
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    اگرمحور مقاومت اراده کند حزب الله ازلبنان کروه های فلسطینی ازداخل س زمین اشغالی ونجبا ازعراق به صهیونیست ها حمله کنند رژیم صهیوتی که همینک درمحاصره محو رهای مقاومت قرار داره جز سقوط برایشان باقی نمی ماند
  • رضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 2
    جالبه تو اين چند روز موشك پرونى ، نه از دماغ يه دونه از موش هاى اسرائيلى خونى اومده و نه خونه اى و كارخونه اى رُمبيده ! بعد از روزهاى نگران كننده شون ميگن ! كجاى كارى عموجان ؟! انگار خبر ندارى اين بى شرف ها به تمام جنگ افزارهاى دنيا مجهزند ! با اين ترقه تيركمون ها نميشه شكست شون داد ! بايد قوى تر شد ، قوى تر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس